Alla inlägg under juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2014 11:31


Här har vi sovit, skönt, men nu är jag extra mosig, inväntar DHW, sen kanske göra att ryck.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2014 09:37


Idag fyller en liten tjej 4 år, så vid 13 åker vi på kalas.

Igår vart det inget av med tvättningen, både & tyra somnade på soffan vid 19, vid 21 la jag tyra i sängen, sen vid 00 kom Mr. F från jobbet, surrade lite med han innan jag somnade om på soffan.
Vid 2 inatt gick jag och lade mig i sängen, 2 snarkmaskiner, så jag tror tyra är lik sin far när det gäller att snarka.

Men igentligen känner jag för att bara göra ingenting idag :p

.

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2014 18:42


Slutade 12 idag, 7-12 kändes lagom idag.

Idag fick jag ett bra & ett mindre bra besked.

Tyra sover just nu på mig så jag ska vila lite innan jag laddar en tvättmaskin.

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2014 07:51


Varit till två vårdtagare nu på morgonen, nu vänta på att tvättstugan öppnas.
Somnade sent igår, Tyra vaknade inatt men då fick hon komma & ligga imellan, då somnade hon på engångs, närhet ska det vara. & jävlar i min låda hon var ratat välling, jag har försökt, hon har bara spottat & fräst, ska bara ha varit ersättning, men igår hittade inte barnvakten ersättningen så hon fick välling, lillan hade slukat hela flaskan.
så får se om hon tar emot välling ikväll också. jobbar kortdag idag, så det känns skönt så jag bara kan mysa med min lilla chey.

10 min kvar till stugan öppnas. Denna väntan.

Kanske blir till att fiska i veckan om det slutar blåser någon gång.

Have a nice day yah all :-*

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2014 00:39


Ja men tant kanske ska sova, mer jobb på schemat imorgon, men bara några timmar :)

Mr.F kom för en stund sedan, american beuty rullar & jag intar snart sängläge & fortsätter kolla filmen, somnar förhoppningsvis snart. Fortfarande har John Blund tappat bort mitt namn från sömn listan ;-P

Påminnelse till mig själv : prata med chefen imorgon, ringa skolan & STÄDA om det inte är fint väder.


Natti natti yah all :-*

.

Av Mikkah Frohm - 15 juni 2014 23:57


Lillan vaknade till en stund så jag fick pussa på hon. Det är kärlek!

.

Av Mikkah Frohm - 15 juni 2014 22:31


Äntligen slagit ner röven hos Mr.F, film & liggläge, sen dusch & sen sova.

Av Mikkah Frohm - 15 juni 2014 18:42


Röven känns tung , nä upp ur soffan & ut på mer jobb. På jobbet får vi ha skor i soffan.
& det går bra för barnvakterna. Guld värt i krislägen. Hade vi fått reda på tidigt igår så hade jag kunna ringt in vikarie för mig, men idag när jag ringde så låg alla bakis eller bortrest. Men så kan det va, men som sagt det löste ju sig.

Ovido - Quiz & Flashcards