Alla inlägg den 4 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 4 juni 2014 23:22


Vart ingen lång filmstund, kackel & kackel,
Prat & prat. Jag gillar det där med att prata & tjata, det är min grej.
T sover oroligt, dumma drömmar.
Jag har sömnigt, fattar inte varför sömnen har försvunnit. Den kommer väl tillbaka efter sommaren.

Nä kanske ska göra dom andra 2 sällskap i sovrummet. Imorgon blir det umgås med bästa N. Sen är det snart helg, mys :-*

Hörs då.

Av Mikkah Frohm - 4 juni 2014 21:01


Av Mikkah Frohm - 4 juni 2014 19:59


Nöjd chey i ny stol.

.

Av Mikkah Frohm - 4 juni 2014 16:34


Tydligen är det fortfarande dubbelspel.
och nej jag rev aldrig ner några gardiner.

.

Av Mikkah Frohm - 4 juni 2014 15:42


Idag kändes det som pengarna bara gled ur fickan, bilstol - check! Hon verkade stortrivas, ibland är det bra att man jobbat på babyproffsen ;)
Nåväl T sover i vagnen, tillslut, fick gå något varv runt byn. Så nu sitter jag utanför på en bänk & undrar vart sommaren är?!

Fick även massa rabatt på blöjor på Willys även fast jag inte kände ladyn i kassan.
hon sa: idag vill jag vara snäll.
Och det var verkligen snällt blöjor är inte billigt, så fick 2 paket för priset av en. Tack.
vi var in & fikade på charm sen vart det ö&b & laddade med hygienarticklar + städ grejer.

Hörs

Av Mikkah Frohm - 4 juni 2014 12:12


Av Mikkah Frohm - 4 juni 2014 00:21


Okej.. filmen var faktiskt gripande & jag kunde ej sluta kolla. Så ibland ska man våga se filmer även fast dem har tråkiga omslag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards