Alla inlägg under april 2014

Ait

Av Mikkah Frohm - 29 april 2014 19:44


På torsdag kommer min bättre hälft.
woop woop.

Av Mikkah Frohm - 29 april 2014 07:56


Tidig morgon vart det idag, men det är så det ska va! ;)
Det blir hemma mys till 13 då ska vi gå & fika med J, kanske någon fler.
Ladda en tvättmaskin sen bli det frukost.

.

Av Mikkah Frohm - 28 april 2014 21:50


Talang håller fortfarande på, trodde att det skulle sluta 21, men 22 slutar det tydligen.
Lillan somnade vid 18.30 , hon somnade så tidigt igår också, men nu sover hon knappt något på dagarna längre.
Så efter Talang slänger jag mig i sängen.

KISSES

.

Av Mikkah Frohm - 28 april 2014 17:34


Idag har det monteras IKEA grejer..
badrums-skåpet är äntligen på plats, ska vara en till del ( 3 öppna hyllplan)
Den tar ja en annan dag.
så nu ser drt lite roligt ut.


Även ett golv.. hög.. skåp eller vad heter det?
Whatever det är också äntligen på plats, så nu är det lite mer ordning i badrummet.

Har även varit på Willys och shoppat mat för denna vecka.

soffläge

Av Mikkah Frohm - 28 april 2014 09:06


Idag har lillan namnsdag.

Av Mikkah Frohm - 27 april 2014 20:39


Blir galen på allt som har med internet & lösenord att göra, vet inte hur många mail adresser jag har haft & ex antal bloggar, för jag glömmer lösenordet, lr kommer ej in på mailen. Nu skulle jag logga in på bloggplatsen men tydligen var lösenordet fel... och så kommer jag ej in på mailen.
får se hur länge appen funkar... suck.
Och facebook... suck.. installerade messenger, sen dess kan jag ej logga in, och den mailen har jag ej använt på 8 år, så vette fasiken... ganska skönt utan Facebook faktiskt, men får väl skriva till någon support när man har tid och ork.

Detta är mitt I-lands problem ikväll.

Ett glas cola och fosterställning!

.

Av Mikkah Frohm - 27 april 2014 14:33


Seg dag med massa filmer på SF-kanalen, pizzalunch & chillidill.
Nu drar vi hem till moi.

Av Mikkah Frohm - 27 april 2014 08:43


I skönaviken är det soligt, nu frukost.
sen får vi se vad som sker.

Ovido - Quiz & Flashcards