Alla inlägg under april 2015

Av Mikkah Frohm - 30 april 2015 07:26


Bara jag som är vaken, dom andra 2 drar timmerstockar. Nä göra ett ryck kanske.
Sista minuten mikaela.

Have a nice day.

Av Mikkah Frohm - 29 april 2015 19:24


Min mor tatuerade sig förra veckan.
Mitt namn lillasysters namn & min dotters namn.

Bakom mitt namn är det en kråka, jag kallades för mammas lilla kråka när jag var liten.. humpft.

Framför systers namn är det plopp, syster kallades för lilla plupp när hon var liten.

Och Tyra kallas ju för Tyra-myra.

Vem vet det kanske kommer mer namn på den armen, jag väntar ju på att få bli moster ;)

Av Mikkah Frohm - 28 april 2015 21:00

Av Mikkah Frohm - 28 april 2015 10:44

Av Mikkah Frohm - 27 april 2015 15:58

Av Mikkah Frohm - 27 april 2015 14:43


#irriteradchey

Jobbade hur mycket som helst i mars.. känns det som iallafall.
Men då har lönekontoret strulat till det för mig så jag inte får pengarna förren i maj..
Men hallå? Hur fan ska man få ihop detta.

Nä ringa runt & försöka ordna detta.
Lär ju brinna av på någon/något innan denna dag är slut.

#klagomuren

Av Mikkah Frohm - 27 april 2015 08:50


Ny vecka & nya tag.
Ser ut som att det är gråmulet ute idag.

Igår var jag lite radiostyrd, sjukt trött.
Men det går alltid bra när man jobbar med dem bästa. Så igår vart det pass 5/5.

Idag blir det nog lungt & hemma mys.
Men allt kan vända i en grisblink.

Have a nice day.

Av Mikkah Frohm - 25 april 2015 14:21


Jobbat 7-12, BC med O & Z, nu kaffe hos S.

Ovido - Quiz & Flashcards