Alla inlägg den 12 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 21:53


Dagen annars.. massa lek ute med tyra, pappa var förbi, sen fick jag grind leverans, sen en promenad, handla, satt ute medans tyra sov i vagnen. Sen in och laga mat åt oss, Sara kom & var med tyra medans jag hade frisören här, äntligen tjockt hår igen.
Fast inte så långt denna gång, känns skönt.

Och som sagt nu är det film, snart kommer Mr.F , & tyra sover sen en stund tillbaka.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 21:09


Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 14:26


.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 11:19


Ringde iallafall på bilen imorse, en innan som ska kolla så jag hoppas den inte vill ha bilen. Men med min tur så får jag väl den inte, åh den var ju så perfekt. I want it!

& om det kunde sluta blåsa någon gång.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 08:43


Idag är det en fullplanerad dag.
Men vi börjar med frukost & 7 liter kaffe för min del, jo visst den lilla körde vaken tid även inatt, vid 4 tiden imorse somnade hon.

Have a nice day

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 01:16


Får väl se hur det blir med det ? ;)


















Blir nog ingen sömn denna natt heller, lillan vaknade strax innan 00.00, så får väl se vad hon har för planer. Just nu är det fram & tillbaka runt runt i sängen.
som jag skrivit förr, lill chefen, dom är verkligen små chefer, tur mamman är pigg & har lite tålamod kvar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards