Alla inlägg den 17 juni 2014

mms

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2014 22:47


Fick en bild av Olivia idag.
I Luleå snöar det.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2014 21:42


Vad det för sommarväder igentligen, skoteroverall nästa tror jag!
Blir väl en sen sommar & sen vinter & sen vår & snart så är det väl snö på sommaren & blommor & blader på vintern. Klimatförändring.se

.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2014 15:03


Vart ej kalas idag, brist på tid & bussturer som är borttagna. Blä.
imorgon blir det tandläkaren för lillan sen åker vi & firar födelsedagskalaset :)

.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2014 11:31


Här har vi sovit, skönt, men nu är jag extra mosig, inväntar DHW, sen kanske göra att ryck.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2014 09:37


Idag fyller en liten tjej 4 år, så vid 13 åker vi på kalas.

Igår vart det inget av med tvättningen, både & tyra somnade på soffan vid 19, vid 21 la jag tyra i sängen, sen vid 00 kom Mr. F från jobbet, surrade lite med han innan jag somnade om på soffan.
Vid 2 inatt gick jag och lade mig i sängen, 2 snarkmaskiner, så jag tror tyra är lik sin far när det gäller att snarka.

Men igentligen känner jag för att bara göra ingenting idag :p

Ovido - Quiz & Flashcards