Alla inlägg den 11 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 23:11


Får vi någon sommar tro? Mig gör det inget om det regnar hela sommaren, men för dem små så är det roligare med finväder.

imorgon ska jag ta & ringa på en bil, Påtiden, är väl ganska snart precis ett år sedan jag vart utan bil, men bussen funkar den med, men kommer jag in på skolan behöver jag bil & lite mer frihet i vardagen, slippa chansa på bussen som kanske inte har plats för fler barnvagnar.
blir nog bra, hoppas den icke fått ny ägare redan, den vart utlagd ikväll, men när jag såg den var klockan 21, då ringer man inte okända. Lite respekt får man väl ha!
Så imorgon bitti klockan 8 tänkte jag hänga på luren. Höhö!

SATC på tv, det låter redan snarkningar från sovrummet & lillan somnade vid 21, hoppas hon får sova hela natten :)

Jävla i min låta vad det blåser utanför..
svensk sommar när den är som bäst.
Woop Woop imorgon blir det montering av grind till köket. Ingen anledning till att ha grindar igentligen. Men är hundarna här och dem vill va ifred kan de vara bra, eller om ugnen är igång, för och nackdel kanske.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 21:17


Med Mr.F

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 20:18


Helt sjukt. . Men jag saknar min gamla mobil, visst är den fin. Och varför spara?
Den är sten död! Inte lätt att va telefon & få bada ofrivilligt! !

.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 20:01


Hoppade jag över matte lektionerna i skolan?
Skrev innan att tyra somnade i vagnen vid 13 & snart hade sovit 4 timmar, men inlägget skrev jag vid 16 då hur går det ihop? Det blir ju bara 3 timmar, ja.. eller bara & bara, det är ju ändå en ganska lång PN.

Nu Sveriges yngsta mästerkock.

.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 15:51


& tyra har sovit i vagnen sen strax innan 13, inte konstigt det när hon varit vaken sen 01.30 inatt, men nu tror jag att det blir väckning. Nog för att hon sover så sött men 4 timmar sömn borde räcka så hon kanske sover natten som kommer.

annars... tråkigt väder, massa kaffe & häng med familjen.L

.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 12:05


Trött & seg, Tyra är det full fart på.
Snart en promenad, hälsa på familjen.L
sen vara med Mr.F thats my day.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 04:44


Tyra vaknade ca 01.30, fortfarande vaken..
prövat allt. Ger upp nu. Då säger vi godmorgon & Hej onsdag.
& hej hosta från helvete.

.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 00:30


Som sagt vart det VC, sen hälsade vi på nere på jobbet, sen till pappa för lite lek & middag, sen bussen hem när vi sammanstrålade med M, tuperwere visning på caféet vart det, köpte bestick till Tyra, tydligen skall dem vara bra när dom små ska äta själva, att det kommer mer i munnen än utanför ?
Var med M ganska länge, ?lek & kaffe, Prat & bara umgås med en vän. Trevligt.
Tyra somnade typ alldeles innan SATC började, hon vart alldeles hyper på medicinen, nu snarkar hon så sött.
Nu ska jag invänta sömnen.

prata i telefon med någon som sover är ganska roligt ibland, roliga svar på det man sa & roliga kommentarer på det man berätta. Men men ett gott skratt förlänger livet... eller hur var det nu.

Imorgon hoppas vi på finväder???

Ovido - Quiz & Flashcards