Alla inlägg under februari 2014

.

Av Mikkah Frohm - 28 februari 2014 13:47


Middagen sköt vi på då ena tant vart dålig.
Krya på dig!!

Så nu drar vi istället ut till fam.L för fredagsmys.

Sluta vänd kappan efter vinden.
Antingen eller, nu fåre va nog på dravel.

& till dig.. vad hände med ärligheten?

.

Av Mikkah Frohm - 28 februari 2014 12:28


Kreativiteten flödar!

Av Mikkah Frohm - 28 februari 2014 09:28


Trött tjej, T var vaken någon timme inatt, sen vart det inte så mkt sömn.

Lämna T senare hos sin far, BC sen middag med dem bästa. Ser om jag somnar i tallriken ;)

En dusch sen äta något så kanske man kommer till liv.

Vad hände? Hänger inte riktigt med?

.

Av Mikkah Frohm - 27 februari 2014 23:02


Saknar ord.. både chockad & mållös.

Av Mikkah Frohm - 27 februari 2014 11:22


Behärska dig kvinna!

Här har vi målat ramarna till gipsavtrycken som gjordes på tyra typ i september ;)
Bättre sent än aldrig.
Trist väder ute må jag säga.

Så vad händer idag?
J kommer på en stund, vi går väl & fikar eller bara tar det lungt.
T's far kommer senare, sen blir det bara lungt. Så mer än så blir det inte.

På återseende!

.

Av Mikkah Frohm - 26 februari 2014 20:51


:-*

Av Mikkah Frohm - 26 februari 2014 20:50


Tack för en trevlig kväll alla inblandade, man fick till&med en puss på kinden, inte varje dag man har sådan tur, man ska ta vara på dom tillfällena.

Denna helg som kommer... kommer vara längsta helgen på länge har jag en känsla av, T ska va hos sin far, & jag har inte gjort några planer. Fördriva några timmar på BC kanske, Löning imorgon! Untz!
Räkningarna betalda & mat finns, vårjacka & skor står först på listan. Ska in på telia & kolla abonnemang. . Vill ha samsung galaxy 5S. Återstår att se. Nu sjunger min på sista refrängen.

Kluven som en vedklabb.

Nä nu ska jag ringa min kära O, planera resan & snacka skit!! Tågbiljetterna bokade, 500 tur & retur, kom ganska billigt undan tycker iallafall jag. Nåväl ringa O sen läsa boken, helt inne i den nu :0

Puss hej :-*

Av Mikkah Frohm - 26 februari 2014 16:08


Vart en lugn förrmiddag, träffade S&M tog en fika, nu blir det andas en timme innan vi går & käkar tacobuffe med ett helt kompani.
Trevligt trevligt.
Hejja

Skapa flashcards