Alla inlägg den 15 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 15 juni 2014 23:57


Lillan vaknade till en stund så jag fick pussa på hon. Det är kärlek!

.

Av Mikkah Frohm - 15 juni 2014 22:31


Äntligen slagit ner röven hos Mr.F, film & liggläge, sen dusch & sen sova.

Av Mikkah Frohm - 15 juni 2014 18:42


Röven känns tung , nä upp ur soffan & ut på mer jobb. På jobbet får vi ha skor i soffan.
& det går bra för barnvakterna. Guld värt i krislägen. Hade vi fått reda på tidigt igår så hade jag kunna ringt in vikarie för mig, men idag när jag ringde så låg alla bakis eller bortrest. Men så kan det va, men som sagt det löste ju sig.

.

Av Mikkah Frohm - 15 juni 2014 17:11


Fanta & sol utanför jobbet. Lite rast innan man traskar upp på byn för mer jobbelijobb.

Av Mikkah Frohm - 15 juni 2014 12:51


Men hejsan omvärlden, fullt ös på jobbet idag, äntligen lunch, massa strul vart det idag då Mr.F igentligen skulle vara hemma med lillan tills jag slutar, men fanns ingen annan chaufför tydligen. Men nu är fallet löst, så när jag slutar åker jag till skönaviken & avlöser dem 2 barnvakterna, tur att tyra ä inte är blyg, en framåt liten dam.

Igår var det trevligt, lite mat, tårta, Prat & mys. Massa pussar & hångel, varm dusch & film. Dock vart det sura miner av en av folket när en person kom. Det som var förr var förr & innan deras tid.

Imorse var vi svårväckta hela högen, men tillslut fick jag kaffe, inte ätit något än idag, så nu blir det snart lunch på byn med en annan stjärna.

& fortfarande känner jag mig helt läst på jobbet känns som första dagen, men det går till sig om några år kanske ;)

Ovido - Quiz & Flashcards