Alla inlägg under maj 2014

Av Mikkah Frohm - 31 maj 2014 16:38


Bröllopet & dopet var hur fint som helst. Det kom en tår.. eller några.
go'fika & trevliga människor & brudparet var super fina.
Nu sitter jag ute i skönvik, Tyra sover i vagnen & jag njuter av blåsten ;)
Blir till att svida om sedan & fara ut till familjen edin som dom nu heter, där blir det middag & festligheter, trevligt trevligt.


Fina skyltar där vi skulle sitta hade dem ordnat, Tyra slet sin i bitar så han aldrig ta något kort på den skylten. Väntar med att lägga upp bilder från kyrkan någon dag så paret själv hinner lägga upp bilder :-*

Av Mikkah Frohm - 31 maj 2014 10:54


Jodå klart det regnar idag, vad vare jag sa.

Men idag blir det dop för Tindra & bröllop för min älskade vän & hennes fin fina karl.

.

Av Mikkah Frohm - 30 maj 2014 21:01


Nyfärgat hår luktar ju så gott, hårinpackningen har jag haft i ca 30 minuter nu, den får nog sitta i ett tag till, ju längre ju bättre.
Tydligen ska det bli regn imorgon. Usch. Men oftast så är det fläder när det är nått som ska ske, typiskt.
Och på tv finns det inte mycket att se, en film kanske eller börja på bok nr 2.

Återstår att se.

.

Av Mikkah Frohm - 30 maj 2014 20:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

.

Av Mikkah Frohm - 30 maj 2014 18:35


Dessa små ballerina skor köpte mamma till lillan. Blir perfekt att ha imorgon :)

.

Av Mikkah Frohm - 30 maj 2014 16:55


Soffmys.

.

Av Mikkah Frohm - 30 maj 2014 15:21


Till mig vart det 2 nya linnen & hårfärg, så ikväll blir det färgning. Påtiden vill jag säga.
köpte 1 par jeans, men tog fel storlek när jag betalade... klantskalle. Så mor skulle inöver så då kunde hon byta, så det var ju bra, tänkte ha dem om de blir dåligt väder imorgon. Men hoppas på finväder då blir det kanske en klänning. Återstår att se.

.

Av Mikkah Frohm - 30 maj 2014 15:09


Vart en BC sväng idag med.
Detta köpte jag till lillan.
skorna köpte vi igår men slänger in bild på dem också.

Ovido - Quiz & Flashcards