Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Mikkah Frohm - 7 juni 2014 23:39


Idag vart det jobb på caféet, många fina & trevliga människor som kom in och fikade/åt.

Sen vart det grillning med miss Afrika & hennes man, sen kom fler folk.


Nu är jag i skönaviken, mysigt att sitta & kolla på fönstret i taket när de regnar.

.

Av Mikkah Frohm - 7 juni 2014 12:04


Kaffe kaffe & kaffe.

VS

Av Mikkah Frohm - 7 juni 2014 01:33


& tips, Ica maxi har VS för 119:- , unnade mig en idag. Den jag fick av Olivia är nästan slut. Dom hade inte så många sorter på Ica maxi, tror de var 5 lr 6. Denna luktade mest mig. Jaja.

Av Mikkah Frohm - 7 juni 2014 01:31


Bränt mig, ser ut som en räknade eller hur det nu var? Aja, & inte hjälpte kylsmörjan så bra. Var super skönt att gå ner till vivstavarv, Tyra var helnöjd när vi gick mot sörberge igen, slocknade på 3 röda i vagnen. Så varmt för dem små. Måste köpa någon solsmörja till henne. På tiden nu när solen börjar bli het, då även jag som klär på mig som det vore vinter bränner mig.
nog om det.

Haft en supertrevlig kväll/sekvens med vänner & dem man hängde med förr.
Kubb & big plockepinn. God mat & allmänt trevligt, sällan vi ses så det behövdes.

Ovido - Quiz & Flashcards