Alla inlägg den 5 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 5 juni 2014 22:38


Tårta & cola får avsluta kvällen.
Idag delar jag colan med per, vem det nu är?
Who ett rim. Börjat köpa små drickor så min inte bäljer flera liter. Så köper bara en liten och sen finns det inge mer. En början.

Av Mikkah Frohm - 5 juni 2014 22:15


Har blivit en vana. Bra filmer på sommar.
Men på vintern vissas det nästan aldrig bra filmer.

.

Av Mikkah Frohm - 5 juni 2014 22:13


Kan ju påengång berätta vad som skett mer idag, vart in till timrå med N & barn, lek & glass, sen hem till N, mer lek & mys, kaffe & kaffe, hamburgare, åska & regn.
en stunds häng med Mr. F när jag kom hem, mamma & SiS kom med tårta, mumma, ibland är det bra med familjecafé.

Av Mikkah Frohm - 5 juni 2014 22:05


När jag kom hem låg det ett brev från kommunen. Hej anställning. Hejdå anställning, tack ändå.
Så vet ej hur jag ska göra. Dagis blir ju inte fören efter sommaren, frågade herrn för 2000 gången om han ville ha gemensam vårdnad, men icke. Ibland undrar jag varför man inte vill det? Men men. Han har ju iallafall varannan helg, :)
men vi klarar oss ändå, har ju gjort det i 11 månader, påtal om det så ikväll 21.07 vart tyra 11 månader. Tiden går så fort. Jag är glad att jag inte missar en minut "typ".
Så måste iallafall ringa kommun på måndag och prata med dem, kanske puzzla eller ja jag vet ej. Någon som har ett förslag lr en idé vänlig tell me. Hur funkar dagmamma och hur får man en sån? Hade varit fina pengar till en bil & något större till mig & tyra. Att ha en inkomst. Äsch får tänka att man är eftertraktat på det jobbet iallafall.

Nu något gott :-*

Ovido - Quiz & Flashcards