Alla inlägg under augusti 2016

Av Mikkah Frohm - 22 augusti 2016 21:12


Sista veckan på det stället man varit i 2 år, jag må säga att det är sorgligt & väldigt tråkigt, men så är det att ha en tjänst i kommun och inte ha en fast placering.
Känner lite lätt ångest inför vart jag kommer hamna, men vore roligt om jag får veta det innan fredag iallafall...

Annars då?
Lilla T somnade för en stund sedan, Ska väl ta en dusch och sen krypa ner under täcket, klockan ringer tidigt imorgon bitti.

#Detärendagimorgonockså.


En puss bild från dagen <3

Av Mikkah Frohm - 22 augusti 2016 07:19


Ny vecka, Nya tag.

Helgen har varit toppen, träffat massa vänner, film, selånger & mys.

Idag kommer lilla T hem. Som jag längtat.

Men först jobb.... 7.30-15

Have A Nice Day Y'ALL

#

Av Mikkah Frohm - 18 augusti 2016 22:14


Men vilken underbar kväll, det regnar.
Är äntligen hösten på väg? #lycka

Annars då?
Just nu känns allt som ett maratonlopp.. Det tar aldrig slut. Vad jag skulle behöva nu är ett positivt besked, men det verkar lika trovärdigt som att elefanter kan flyga..

Och inte nog med det... Jag klippte av mig håret, mjorå det var på tiden.. Men ser inte klok ut.

Nu ska negativa Mikaela skalla kudden och försöka varva ner, det är en dag imorgon också.. Och äntligen helg, avslutar veckan med ett 9-17.45 pass, #NoLife


Men jag är världens lyckligaste som har världens finaste dotter #kärlek

Av Mikkah Frohm - 18 augusti 2016 05:45


Nu åker jag och öppnar huset.

Av Mikkah Frohm - 17 augusti 2016 21:28


Varit har varit.
Då är då.
Men nu är nu.
Älska, ge, bry dig om - idag!

Av Mikkah Frohm - 16 augusti 2016 21:48


Jobbat 9-17.45
Möte i föreningen om stammbytet.
Mys & film med T.

Mycket som sker nu inom jobbet, äntligen fast anställd. Men vart är ju frågan.
När jag trivs så bra där jag är nu.

Allt löser sig & den som lever får se.

G'natt... Det är en dag imorgon också :)

Av Mikkah Frohm - 15 augusti 2016 20:49


Det är en nöjd liten chey som ligger och sover.
Vi åkte hem och vilade efter jag hämtade hem henne från mormor, vi tog en PN.
Sen fick vi främmande, Pizza-date & soffmys.
Nu ska även jag göra kväll, helt slut.

#Nervösinförimorgon

Av Mikkah Frohm - 15 augusti 2016 12:33


Då har man slutat för dagen.
Åker och hämtar lilla T, skönt att hon fick vara ledig idag. Nu har vi hela dagen framför oss ?

Ovido - Quiz & Flashcards