Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Mikkah Frohm - 1 juni 2014 23:58


Gjorde ett försök att däcka på soffan, nä då började det ju en bra film.


Av Mikkah Frohm - 1 juni 2014 22:16


Prutt, hade ju lämnat bort externahårddisken så har ju inga filmer på datorn, (på min lilldator finns ingen cdläsare) & jag som ville ligga i sängen & se film, värsta problemet.. & tanten mikkah som vägrar "hem" internet, så streama var ju kört det med & det går nog för mycket mobildata om man ska se via mobilen.
livet i min påse ;)

Får roa mig med något annat för tröttheten försvann en stund innan lilla Cheyen somnade, är det inte typiskt så säg.

& påtal om katter, mor räddade ett fågelbo idag genom att sätta tjock hårdplast runt trädet, gissa om theo (katt) såg bitter ut när det ej gick att klättra upp, bara gled ;)

Hörs :-*

.

Av Mikkah Frohm - 1 juni 2014 14:54


Ja just Välkommen 1 juni.

Av Mikkah Frohm - 1 juni 2014 14:40


Längtar till sömnen ikväll, vart inte mycket sömn. Så sen när Tyra somnar då ska jag mysa i soffan med något fettigt & cola.

annars så är vi ute hos mor nu & busar i gräset med katter & hundar. Mys

.

Av Mikkah Frohm - 1 juni 2014 03:52


Även så är de sol ute.

.

Av Mikkah Frohm - 1 juni 2014 03:48


Om en blick kunde döda. Påväg hemåt.
eller mot Mr.F, Nåväl. Får se hur pumpen man är imorgon. Må fridens.

Ovido - Quiz & Flashcards