Alla inlägg den 25 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 22:55


Helens små underverk på kanal 11, bra film som man kan se om & om igen.
Blir snart lägga sig... så fort filmen är slut.

annars idag så var det jobb 14-21 & innan utelek & massa mys med Tyra.

Upp med tuppen imorgon.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 12:37


Nu jävlar känner jag mig laddad, nu ska jag utföra detta, äntligen!!
& skönt att jag fick validera & jävligt skönt att det bara är en gymnasieutbildning...
+ att jag har läst dem flesta kurserna när jag gick barn & fritid. Im pumped!!!

Alla puzzelbitar faller på plats. Woop.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 12:33


Att somna på ryamattan är bra mysigt.
sötgroda.

.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 11:17


Nu är det antingen eller, hur var det spärrad & sinnesförrviring. Det var skönt med en dusch, leoparden ålar på golvet & är övertrött.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 00:42



Tyra sover sen 21 , jag är piggelin, Mr.F ligger här bredvid & drar timmer.
kan det bli bättre?

Nä nu får sommaren komma.
try 2 sleep.


Bild från flygplanet mot Turkiet 5 april.

Ovido - Quiz & Flashcards