Alla inlägg under juli 2014

Av Mikkah Frohm - 31 juli 2014 20:27


Hittade denna app.. minns hur vi satt på lektionerna på gymnasiet & solade detta.

.

Av Mikkah Frohm - 31 juli 2014 20:02


Just nu bloggar jag lite för att jag inte ska skriva vissa saker eller vräka ur mig.
Känns onödigt. Allt löser sig.

jobbat 7-16, firat nova som fyllde 1 år.
En sväng i lekparken med Mr.F
snart natta lillan sen mysa i soffan.

tjoop flöjt

.

Av Mikkah Frohm - 30 juli 2014 00:33


Tog mig för att renbädda, så igentligen skulle man tagit sig en dusch... men nä orka. Skönaste är en nybadad säng.
så kanske krypa till kojs snart.

& varför beter sig endel som 13?
Om man undrar nått, & både skickar sms & ringer men personen behagar inte svara på flera dagar.. betyder det då att personen vet att den betet sig illa, gjort fel? Eller bara tror det ska rinna ut i sanden?
Men jag ger inte upp förrän jag löst gåtan & fått svar.

Träffat Mr.F en sväng på kvällen, morötter, gurka, paprika, dipp & cola med lime & citron.

Annars ligger vi här i varsin ände av soffan & blippar på plattor & lurar & självklart massa filmer.. köng att låna netflix.

Av Mikkah Frohm - 29 juli 2014 22:19


Härligt när man kan låna någons netflix när det bara är skit på tv.

.

Av Mikkah Frohm - 28 juli 2014 23:30


Börjar bli lite trött nu... kanske ska sluta tjura över dem sura mandarinerna & lägga mig. Men först se klart Beck, snart slut.


Ögonen går snart i kors.

Av Mikkah Frohm - 28 juli 2014 21:13


Beck, mandariner från Coop var så sura & jag som köpte flera stycken då jag fick sug efter dem. Suck.

Gick helt okej att jobba i dagens värme.
Vart många timmar i lekparken efter middagen. Tyra var inte så imponerad av torsk, potatis & sås... godare med sand tydligen.


.

Av Mikkah Frohm - 28 juli 2014 17:23


Betongkepskabooom.

.

Av Mikkah Frohm - 26 juli 2014 23:34


Lite kvälls/natt mys med gubbar, dock är det bara strunt på apparaten så youtube is my friend.

& har jag sagt att soffan är skön?

Skapa flashcards