Alla inlägg den 9 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 9 juni 2014 22:47


Haft sniffa & snuff här på eftermiddagen då mor träffade revisorn & sedan gjorde hon lite ärenden, sen kom hon & SiS hit med thaimat från mekong, mumma. Gott!
Lillan vill ju leka med sniffa & snuff men dem springer åt ett håll & hon efter så håller dem på så tills... ja hela tiden, ända gången hundarna är intresserad av lillan är när hon äter eller sover.

Annars... städat kök, hall & toa idag, tvättat 3 maskiner & plockat ihop lite inför loppisen, ska sortera & vika & prismärka alla lillans kläder som hon vuxit ur & se om någon är intresserad av de på loppisen, kan dock ej vara med. Jobbar den dagen.

Nu.. snart SATC, även att jag väntar till 23 att se det på tv då jag har hela boxen.
vet inte om det bara är jag men även fast jag har en film så ser jag den aldrig.. om den inte går på tv. Knasigt.

och.. tydligen skulle det vara finväder 1 vecka nu, får väl hoppas.

tjoop

.

Av Mikkah Frohm - 9 juni 2014 16:35


Vart inget av att gå ut idag, vi håller oss inne, fuktigt är det så in i bomben. Blä hä.
Lillan får då aldrig vara frisk, imorgon blir det VC , så får vi hoppas hon får vara frisk ett tag efter detta.

Av Mikkah Frohm - 9 juni 2014 11:33


Det åskar, mullrar & låter & solen ser man skymtar av, inge regn. Kanske ska satsa på att bli väderflicka!

Vi som skulle gå ut i lekparken & ta med lära få vagnen., men vädret kan ju ändras.

vaknade av herrns ljuva väckarklocka imorse, men både jag & tyra somnade om en stund efter han drog till jobbet.

Nu plingar tvättmaskinen så hänga den & ladda en till. Sen hoppas vi vädret blivit bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards