Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 9 juni 2014 22:47


Haft sniffa & snuff här på eftermiddagen då mor träffade revisorn & sedan gjorde hon lite ärenden, sen kom hon & SiS hit med thaimat från mekong, mumma. Gott!
Lillan vill ju leka med sniffa & snuff men dem springer åt ett håll & hon efter så håller dem på så tills... ja hela tiden, ända gången hundarna är intresserad av lillan är när hon äter eller sover.

Annars... städat kök, hall & toa idag, tvättat 3 maskiner & plockat ihop lite inför loppisen, ska sortera & vika & prismärka alla lillans kläder som hon vuxit ur & se om någon är intresserad av de på loppisen, kan dock ej vara med. Jobbar den dagen.

Nu.. snart SATC, även att jag väntar till 23 att se det på tv då jag har hela boxen.
vet inte om det bara är jag men även fast jag har en film så ser jag den aldrig.. om den inte går på tv. Knasigt.

och.. tydligen skulle det vara finväder 1 vecka nu, får väl hoppas.

tjoop

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards