Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2014 16:30


Min pekbok hittade pappa sen jag var liten, värsta kuriosa ;) höhö.
Ganska roligt. Kul att saker kan man gå i arv. Slänger in lite bilder på boken.

.

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2014 13:56


& tydligen är det fredag den 13 idag, fick nyss veta det visa ett samtal. Bra koll man har. Men med glimten i ögat & att man ej är skrockfull så blir nog detta en bra dag även fast det är fredag den 13.

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2014 11:14


Tvättat, hängt tvätt, kaffe, toast, surr med Mr.F, snart skall han åka jobba igen.
själv ska jag lämna tyra hos mamma sen, Tyra ska ha sleepover med mormor & moster. Mysigt. & jag kanske ska äta med en vän lr film med en annan stjärna.. får se vad som sker.
Och verk from hell, inte haft lingonblåbär vecka sen i januari. Undra vad det kan bero på. Men nu kom det med ett brev på posten.
intressant va!?


imorgon blir det jobb. Skrev under anställningen. Så mamma ska ta lite mormor ledigt, & Mr.F ska ha lite extra dagar, vi hoppas det löser sig. Men som jag sa till chefen.. jag har inge dagis men alla jobbdagar verkar ha löst sig.

& idag hoppas jag han ringer & säger att dem andra inte vill ha bilen. Peppar peppar.

Tur jag har apelsinkrokant som Mr.F köpte han vet vad som behövs när jag är sjuk lr lingonen.

:-*

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2014 10:22


Kan behövas kan jag be att tala om.

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2014 09:15


Inte mycket sömn för min del inatt, men lillan sov hela natten, skönt för hon.
Och varför inte bara säga som det är, orka hålla på att dubbla? Inte jag iallafall.
Hör nått snarka på soffan så antar att herrn kom hit imorse när han sluta jobba.
Så får väl se om det blir förnekelser & massa skit snack om person som vanligt.
Men välj en gång för alla.. ska det va så svårt. Tydligen.

Frukost med lill hjärtat om en stund :-*

.

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2014 02:17

.

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2014 01:02


Varför i hela helvetet ska en sån underbar, fin, vacker, ung, livsnjutare, omtänksam, trevlig, social, en människa som har allt.
Få en stroke, så jävla orättvist, blir så jävla förbannad. En person jag inte pratat med på ett tag, smsade nu på dem sena timmarna då fick jag veta det.
Börja storbölar, så nu försvann sömnen.
tänker på dig. Hoppas du blir återställd.
all kärlek till dig du fina.

Ovido - Quiz & Flashcards