Alla inlägg under juli 2013

Av Mikkah Frohm - 31 juli 2013 23:27


Har inte packat upp ett skit idag, men jag som får leva i kartongerna, my PB!

Vart en premiärtur i sörberge med vagnen för den som vill veta.

Då var lägenheten i skönvik ett avslutat kapitel, nycklar lämnade! Hejdå skönaviken, tack för 2 år. (Pffffthum)

Min fina M var på UL, och 32 dec kmr en liten <3
Den fick E & M sin lilla tös idag. GRATTIS <3

Av Mikkah Frohm - 31 juli 2013 08:32


Hittar ej räkningarna.. vilken kartong lade jag dom i?

Lillan har nyss ätit, så nu blir de mys tills hin somnar, sen fortsätta packa upp.
Man kanske skulle montera upp köksbordet:0

Av Mikkah Frohm - 30 juli 2013 20:57


Tvn fick plats i sovrummet, så fick de bli!

Kollar på mammas pojkar!


Liten diggar!

Av Mikkah Frohm - 30 juli 2013 09:26


Fortfarande dåligt väder..

x

Av Mikkah Frohm - 29 juli 2013 23:13


Då är måndagen snart över , varit hos BVC , Tyris hade gått upp från 3480 -3765 på 7 dagar, det är skönt, har ångest att väga henne, det ända som snurrar i mitt huvud "sjukhus".

Varit på birsta, var nog inte bara jag som tyckte det var en bra dag för shopping, det tyckte halva sverige!!
Men fyndade iallafall på IKEA, tavelramar , ljus , potpuri?! Och massa annat!

Bara en chillidill dag!



Av Mikkah Frohm - 29 juli 2013 10:27


Hej dumhuvud, ställde garderobsdörrarna på balkongen igår då jag målade. Johej vill inte ens gå ut och kolla hur blöta dom är.
Hej senil tjej! Kanske skulle tagit in dom.
Lillan sover så kanske passa på att packa upp något. Eller så ligger jag kvar med henne, för de finns inget bättre än att bara mysa!

Men en perfekt dag för birsta ;-)

Av Mikkah Frohm - 29 juli 2013 06:13


Vi börjar morgonen med att tyra kräks ner sängen (min)
Så jag måste väl ställa mig och rota i kartongerna efter sängkläder.
Som man inte hade tvätt så det räckte ;)
När ska man hinna tvätta?!
I-LANDPROBLEM.

Av Mikkah Frohm - 28 juli 2013 22:30


Målat, subway på balkongen (tack) , svurit åt kartongerna , tyris mys , tacohäng med FLS , skönvik (kastat saker) .
Typ!

Fortfarande sofflös.. men inte länge till.

En dusch på dethär sen sängen

Ovido - Quiz & Flashcards