Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Mikkah Frohm - 13 juli 2013 21:24


Blir tydligen aldrig slut på detta, jag är eventuellt på bättringsvägen, får se vad proverna imorgon säger.
Men då har det vänt för lillhöna igen.
Hur länge orkar man?!

Skulle fått hjälp & avlastning idag men tydligen finns det viktigare saker, jag kan tycka ens barn är viktigare än att roa sig, har jag fel?! Din förlust!
Tur höna har andra runtomkring sig som vill och mer än gärna ställer upp, och jag tackar nej för jag tror att man håller de man lovar?
Var och en skämms för sig själv.
Jag tänker inte tjata. Vill du inte va med från början ..... varför komma sedan då?
Vore väl roligare att vara med henne än skaffa nya trådar.. jaja din förlust.
Tycker det är skönt att skriva av sig här, å återigen läs inte om det stör er/dig.

Nu har hon börjat fått ersättning iallafall, hin kan äta 40 min på varge sida och ändå inte va nöjd, så får se hur de går med amningen.

Tur Malin ligger här så dagarna går lite fortfortare, för igår fick hon en son. Grattis ;)

Av Mikkah Frohm - 13 juli 2013 11:23

Här bor jag...

Lagomt fräsch brud, men det är på bättringsvägen, skööönt, tempen är normal nu, tack! Snart lunch sen antibiotikadropp.
Joråsåatt här är det full rulle! Eller?
Idag orkar jag mer, känner att detta fixar jag med eller utan, allt för lillhöna, ta en dag i taget, först bli frisk sen har vi all tid i världen att va hemma ;)
Mys bara mys.
Ät bara ät.
Sov bara sov.
Vila bara vila.

Av Mikkah Frohm - 13 juli 2013 07:59


Dom tog lillan inatt då jag var helt väck på alla piller & antibiotika dropp.
Jag fick sova någon timme, var välbehövligt. Dagen började bra inge strul med amningen, hon är piggelin, och mår gott, Piggare och lite gladare är jag idag.
Men fortfarande frustrerad över att vi ska vara här längre.
Får se vad dagens prover säger, får hoppas man är på bättringsvägen åtminstone. .
Idag ska vi försöka gå ut en sväng, försöka få hit vagnen , annars får man ta baljan ;)
Nä gå och äta lite frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards