Alla inlägg den 2 juli 2013

.

Av Mikkah Frohm - 2 juli 2013 23:28


Like a dream, skönt var det med ett bad.
Lite sex & the city på detta då.

Av Mikkah Frohm - 2 juli 2013 22:15


Vuxen poäng, kollar på Nyheterna!.
Denna dag är snart slut, hunnit gjort en hel del, mys med S&M på BC.
Flängt med pappii.
Suttit ute på gården med grannar.
Soffhäng & MATtaxi besök.
Ett bad på detta så är dagen fulländad.

Och du försvann som vinden, vi hoppas vinden inte kommer tillbaka.
Min teori är att den är uppskjuten.
Joråsåatt vi ser vad som sker.

.

Av Mikkah Frohm - 2 juli 2013 17:13


Hur betalar man interneträkningen med internetbanken utan internet? Sug på den!

Uff är hungrig, skåptomt hemma, har dock ananas, kanske trycker lite ananas då, tänk en pizza, men de var ingen som villa äta med mig idag, tråkigt, kanske beställa hemkörnig, patetiskt, hatar laga mat till mig själv. Fan va jag ska klaga helatiden, äch.

Av Mikkah Frohm - 2 juli 2013 13:53


Mys med S&M.
Kärleken? Joråsåatt

Av Mikkah Frohm - 2 juli 2013 11:58

Hörde ni den där om hon med fräknarna?
Varje sommar kommer dom.. som myggen!

Av Mikkah Frohm - 2 juli 2013 10:27


4 dagar till BF, men jag gissar på att den lilla inte vill titta ut förren om 10 dagar kanske.

Hoppas det inte blir en sån varm fag idag som det var igår, jag döör av värmeslag.

DHW på tv, någonting att äta kanske?

.

Av Mikkah Frohm - 2 juli 2013 00:00


Sex & the city, cola med lime, undra vart jag fick de suget ifrån? Vräker vindruvor.
Har pratat med mitt polskahamnluder i typ 2 timmar, Jisses, tiden bara swoshade förbi.
Tiden går fort när man har roligt?
Fick veta att du snart kommer, det är bra, det behövs! Du saknas häruppe!

Ovido - Quiz & Flashcards