Alla inlägg den 1 juli 2013

.

Av Mikkah Frohm - 1 juli 2013 22:25


Det är bara skit på dumburken, har flera fönster öppna & är ändå varm som en kamin
Men det hör väl till det med.
Lite gnäll, just nu har jag så sjukt ont i ryggen, men bara på ena sidan, ajaj!
Skulle behöva min fina massör ;) var är du?
Ett bad vore skönt.. tar man sig upp? Men HaHaHa!!

Och jag såg sedan att det stod med ytte pytte liten text att man inte skulle dricka den där energidrycken när man var preggo.
Gjort är gjort. Opps!

Tjopp

Av Mikkah Frohm - 1 juli 2013 18:02

Även, kunde inte motstå, men jag lästa på dom flesta, och denna stod det ej något om att man inte får dricka när man är gravid, OCH Jaaaaa, det var gott!

Av Mikkah Frohm - 1 juli 2013 17:58


Läkaren förlängde sjukskrivningen, sista träffen hos barnmorskan, känns konstigt.
Hon sa iallafall att jag haft bra värden under hela graviditeten, så det ficj jag credit för, hon sa även (gissade) när hon hade kännt och klämt att hon trodde bäbis väger 4 kg , och enligt sista UL så va bäbis 44 cm lång och det var 3 veckor sedan, så hon tippade på att bäbis var närmare 50cm nu.
Hon sa även att hon har ingen spåkula, men brukar sällan ha fel.
Tänk att pressa ut en sådan stor melon.
Joråsåatt man vart inte mindre skrajsen av att höra det.
Fast jag får heldre en tjockis istället för en pytteliten som man inte vågar ta i
Det närmar sig.

Efter våran turné hos bm så vart drt mcflurry & handling, nu tvättar jag, snart laga middag med F, Joråsåatt.

Nu ner i tvättis. Tjobbalobba!

Av Mikkah Frohm - 1 juli 2013 07:21

En ananas, Den ananasen, Flera ananaser, Dom ananaserna, ananasernas, ananasers, ananasens?!?
Hur tänkte du J?! ;-)

Var tvungen att tjuva!

Av Mikkah Frohm - 1 juli 2013 07:12


Men vad gör jag vaken?
Pigg & utvilad även fast jag somnade typ 03. Tog mitt täcke & kudde & kröp ner i soffan, just nu visas Nanny!
Ringa VC kl 8 när dom öppnar, hoppas på att man kan få en tid i samband mef BM tiden.
Måste förlänga sjukskrivningen då igen beppe kommit!
Nä lite frukost i form av ananas.

Av Mikkah Frohm - 1 juli 2013 00:00


Dagen i helhet har ej varit bra om man får skriva så, vaknade irriterad, inget har gått som det ska, en rygg från helvetet, jaja, vart pakethandling, sen 1årskalas för M, tårta & trevliga människor.
Sen vart det en sväng med pappii på äventyr, inte de vra heller (tjaffs & bråk).
Klänningen hade gått sönder även, suck!
Sprang in på BC, nä då var dom slut, ggah!
Sen hem, kände mig nedstämd & lite klen, då hade man behövt en andra hälft, hade behövt en kram & lite pepptalk, känner mig sjukt rädd & klen inför förlossningen, försöker tänka på annat & ta en dag i taget, men det går ej, ska prata med BM imorgon när vi ska dit, känner att jag har inte de stöd & omtanke från den person som kanske borde vara ett stöd. Jag vet ej, vet bara att jag vill ha bort dessa hormoner som tydligen var tvungen att komma tillbaka här under loppet av några dagar..
Jadajada, efter många om & men åkte vi till härnösand till några vänner till självaste, åt & fikade, tack!
Sen fick jag skjuts till S&P.
Lite dispyter & slagsmål påvägen men annars är väl allt som vanligt .
Men snälla, se till att behåll de vesentliga, hjälp & stötta, jag kommer backa, jag kommer gå min väg.
Joråsåatt säger inte att jag är perfekt, finns saker som jag sagt och gjort, men du borde vara glad att jag ens vill vara din vän.

The show must go on.

Och snart kommer hönapöna tusensköna, hur rädd & oviss jag än är inför förlossningen, så längtar jag efter lillefot!
Med eller utan.. tur familjen & vännerna finns annars hade jag nog inte stått upp på egna ben med tanke på vad du gjorde.
Och ni tänker , vad du klagar på pojkstakaren, men nej det kanske är saningen som är hård?
Men jag hade heldre fått saningen påengång än att levt ett låsasliv, kastat bort flera månader då du levde dubbelliv, Joråsåatt
Jaja detta kommer ältas & ältas, går som inte bort, det ligger & gnager.

Joråsåatt (nya ordet?)

Ovido - Quiz & Flashcards