Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

halvlek

Av Mikkah Frohm - 1 juli 2013 17:58


Läkaren förlängde sjukskrivningen, sista träffen hos barnmorskan, känns konstigt.
Hon sa iallafall att jag haft bra värden under hela graviditeten, så det ficj jag credit för, hon sa även (gissade) när hon hade kännt och klämt att hon trodde bäbis väger 4 kg , och enligt sista UL så va bäbis 44 cm lång och det var 3 veckor sedan, så hon tippade på att bäbis var närmare 50cm nu.
Hon sa även att hon har ingen spåkula, men brukar sällan ha fel.
Tänk att pressa ut en sådan stor melon.
Joråsåatt man vart inte mindre skrajsen av att höra det.
Fast jag får heldre en tjockis istället för en pytteliten som man inte vågar ta i
Det närmar sig.

Efter våran turné hos bm så vart drt mcflurry & handling, nu tvättar jag, snart laga middag med F, Joråsåatt.

Nu ner i tvättis. Tjobbalobba!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards