Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Mikkah Frohm - 21 juli 2013 23:29


Nä uff, det vrider i magen, ont i huvudet, måste nog ringa läkaren imorgonbitti, hoppas på en tid i samband med att Tyra ska vägas (10.30) , hoppas det inte är något som är kvar i kroppen men penicillinet borde ju tagit bort det dåliga.

Men sen kan hag tycka det är konstigt att även fast jag ätit "dyra bröst" piller nu i en vecka så produceras de fortfarande.
Fattar inte, ska nog höra om det också.

Men vi hoppas jag mår bättre imorgon, för har ej tid att bli dålig, mitt i flytt och allt annat. Återigen när ska man packa?
All tid går till lillan.


Tycker det är synd att folk drar sig undan när.det blir jobbigt, eller om det blir en diskussion , eller om någon gjort fel, ja eller vadsomhelst. Varför inte bara prata om saken? Svara på frågor, och vad hjälper det att vända klackarna och gå sin väg?
Eller bara hålla sig borta, vad hjälper de?
Ibland skulle man vilja vara tankeläsare, joråsåatt tankeläsare vore något!!

Nu kryper jag ner och försöker sova iallafall och hoppas morgondagen har något bra att erbjuda. Hejpah

Av Mikkah Frohm - 21 juli 2013 21:49


Jaha ska man bli sjuk på det, men när ska det ta slut, lr är det penicillinet som går ur kroppen?
Jaha om jag blir dålig, hur går man då?
Inget jag vill tänka på nu, för lär ju bli ett jävla liv om man skulle bli sjuk och en viss måste va hemma.
Så kanske sova så man vaknar pigg?
Och hoppas ej på sjukdom!!

Av Mikkah Frohm - 21 juli 2013 16:59


Löve it! Fondväggen till sovrummet!
Blir nog superbra med denna tapet!

Av Mikkah Frohm - 21 juli 2013 16:41


Vad fan kan vara så mycket viktigare än sitt barn, jag förstår inte, ljuga om att man jobbar. Och sen när man ringer till din jobbtelefon då din är död då är det någon annan som svarar i den.
= den som kör lastbilen har alltid telefon.
Så varför fortsätta med lögner.
Blir lillan som drabbas av detta, tillslut kommer du väl aldrig finnas där.
Lova inte saker om du inte kan hålla dom,
Eller sluta dubbelboka. Hur kan det finnas viktigare saker än myran?

Suck!

Av Mikkah Frohm - 21 juli 2013 15:46

Dessa små kräk, som jag inte träffat på 3 veckor :/

Av Mikkah Frohm - 21 juli 2013 15:20


Undra om man har vätske och matbrist när man håller på att svimma för minsta lilla rörelser.

Jag, myran och pappii/moffa har varit och shoppat tappeter till kök och sovrum.
Kommer bli så bra tror jag.
Det vart superbra med golvet i sovrummet.
Nöjd!
Nu gäller det bara att hitta en soffa.
Annars får man väl sitta på golvet.
Så välkommen mina vänner, men ni får sitta på golvet!!

Nu ska här bara mysa med myran i soffan.

.

Av Mikkah Frohm - 21 juli 2013 01:04


Inte bra att vara pigg & veta att snart är det matning igen, hon somnade precis, stackarn, och så ska hon slitas upp om 2 timmar igen. Nåväl så kan det vara.

Hej jag är super pigg, ska vi dansa?

Ovido - Quiz & Flashcards