Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 22:33


Fick ju även mysa lite med denna snygging idag. VIGGO, 8 veckor.
Och suck! Valpalergi. Klia klia klia.
Kom på att jag måste hem till någon med katt och se om jag reagerar nu också.
Under graviditeten reagerade jag på katter.

..

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 20:10


Då har man adressändrat, så snart flyttar jag och Myran!
Ordnat med det pappret som fattades när jag var sjukskriven, så dom pengarna kanske kommer snart ; ) !
Fick även veta hur jag skulle göra med mammadagarna & hur mkt jag skulle få.
Det är ju inte lyx att vara hemma, snålt betalt, även fast man jobbat så mycket så får man sån låg SGI!
Så hoppas man får bostadsbidrag!!
Så man kanske ska ta lillhöna i bärselen & ta på sig några pass?! Haha!
Nä hon behöver iallafall en förälder som är hemma med hon.
Och tror andra parten ej skulle vilja va hemma?! Men men!

Haft finbesök av M & K, han är godkännd ;)
Nu sover myran. Då kanske man borde packa ? :/


Skriva av dig?! Kanske ska skriva på också?
Jo gör det, gör som din pappa gjorde!
Mogen still , mogen kille, mogen.
Nåväl bara din förlust.

Jag är iallafall världens stoltaste mamma!

<3

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 11:15

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 11:14


Mys bara mys. Det är det bästa!
Joråsåatt, lilltjejen har börja blivit mer "med", kollar och spejjar, "ler" , gör grimarser, låter och dreglar ;)
Tänk va otroligt fort man fäster sig vid henne, tycker det är jobbigt att lämna henne en sekund!! Det är kärlek från första sekunden hon lades på mitt bröst.
Älskade barn!

Dagens att göra :
Försäkringskassan
Skatteverket
Packa. .. ovanligt!

Njut bara njut

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 01:26


Gav upp det där med 1177 när det nästan hade gått en timme och jag hade plats 50 i kön. Helt sjukt!

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 00:30


Din plats i kön är..... 80
Kommer ta hela natten detta!!

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 00:16


Högtalaren på, ringer 1177 för att fråga om tabletterna, din plats i kön 89, men hallåå?!
Haha, ja då har jag de ja gör ett tag!

Din plats i kön är 88... framsteg!

.

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 00:10



Släpp det, det kommer ju bara geggamojja ur gångjärnen ändå, så varför gagga?
Men för gudskull snacka inte skit om folk och sen tycka jag "bestämmer" över dig vilka du träffar, men så är inte fallet, du får träffa vilka du vill, det ända jag sagt är att jag vill inte du ha med dig vårat barn till folk du snackar skit om, folk du kallar(pundare), idioter, efterblivna. Är de konstigt jag reagerar och inte vill beblanda mitt barn med dom människorna, det är ju du som säger sakerna om folket, så är de konstigt jag "bestämmer" att hon inte ska va upp i dem? Och kom inte och säg att jag bestämmer vilka du får umgås med!
Jag vet bara att jag snackar inte skit om mina riktiga vänner, jag kallar dom ej efterblivna, idioter, etc, man kan ju undra hur endel tänker!?
Men man märker vilka som är ens riktiga vänner i slutändan, och jag har dom finaste, bästa! Sen ser vi hur vår vänskap ser ut i framtiden, just nu är den på is.
Men nu har vi andra problem?!
Det tar aldrig slut på problemen?!


Helvete jag har glömt tagit tabletterna idag!!
Man hinner knappt med sigsjälv.

Ovido - Quiz & Flashcards