Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

..

Av Mikkah Frohm - 24 juli 2013 20:10


Då har man adressändrat, så snart flyttar jag och Myran!
Ordnat med det pappret som fattades när jag var sjukskriven, så dom pengarna kanske kommer snart ; ) !
Fick även veta hur jag skulle göra med mammadagarna & hur mkt jag skulle få.
Det är ju inte lyx att vara hemma, snålt betalt, även fast man jobbat så mycket så får man sån låg SGI!
Så hoppas man får bostadsbidrag!!
Så man kanske ska ta lillhöna i bärselen & ta på sig några pass?! Haha!
Nä hon behöver iallafall en förälder som är hemma med hon.
Och tror andra parten ej skulle vilja va hemma?! Men men!

Haft finbesök av M & K, han är godkännd ;)
Nu sover myran. Då kanske man borde packa ? :/


Skriva av dig?! Kanske ska skriva på också?
Jo gör det, gör som din pappa gjorde!
Mogen still , mogen kille, mogen.
Nåväl bara din förlust.

Jag är iallafall världens stoltaste mamma!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards