Alla inlägg den 3 juli 2013

.

Av Mikkah Frohm - 3 juli 2013 23:22


Ja då har man sett på Helens små underverk & bölat som en 3åring.
Joråsåatt hormoner ni får gärna ta och försvinna, tack!
Nu lite sex & the city , vetekudde & soffmys.

.

Av Mikkah Frohm - 3 juli 2013 22:25

Vart tacobar med flicksen, sen vart det bilbingo, vi vann inget. :/

.

Av Mikkah Frohm - 3 juli 2013 15:17


DET ÄR EN GETING I LÄGENHETEN!!!
Fy, oj det gick fort, kanske borde ta tag i saker då. Kanske borde prata med dom inblandade. Men det blir nog bra, blir nog bäst för mig, dig, er!
Men kanske mest för mig?! Jaja.

En dusch, ta tag i dagen sen blire middag & mys! ;-)

Av Mikkah Frohm - 3 juli 2013 13:46

Fått frågan vad EEMF betyder.
(Elisabeth Ellen Mikaela Frohm)
Då vet ni det!

Tror hormonerna är på topp, kollar på Djurakuten, dem ska avliva en orm, jag stortjuter, men jag gillar inte ens ormar.
Verkar vara finväder ute, men soffan och tvn hägrar för mig, blir mys ikväll om det fortfarande blir av. : )
Joråsåatt skulle behöva städa då den lill kan komma närsomhelst, jaja kanske sen.

Av Mikkah Frohm - 3 juli 2013 00:54


Är inte ett dugg trött, men jag kan ju sova bort hela dagen imorgon om jag vill. (om inget annat hänt) men vilket jag tvivlar. Det är dumburken som hägrar för mig, men i vanlig ordning är det bara skit på den, en film i sängen kanske vore något?!

Får får får?
Nä, får får lamm?
Bäääää?!

Ovido - Quiz & Flashcards