Alla inlägg under juni 2013

Av Mikkah Frohm - 30 juni 2013 23:09

Välkommen V.40 (39+O)

.

Av Mikkah Frohm - 30 juni 2013 15:34


Idag är hormonerna elaka!
Tänderna vasade & klorna utåt, vet ej varför.
Vill vara glad ju, nä bitter fi.....!
Och allt bara skiter sig, och går sönder, och inte fanns det någon kvar. Irriterad!
Nä sura lite! Hejdå!

Av Mikkah Frohm - 30 juni 2013 10:55


Sjuk dröm hade jag inatt, drömde att vattnet gick, fick panik, packade BB väskan i stress, försökte ringa självaste, inge svar, ringde mor, hon var utomlands, alla vänner var borta eller upptagna på något vis!
Så hur ska detta sluta kan man ju undra.
Drömmen slutade med att jag födde en hamster och det var en älg som följde med mig på förlossningen, helt normalt?

Finväder ute, ta tag i skatboet sedan BC med självaste innan kalasdax, tjohej

.

Av Mikkah Frohm - 30 juni 2013 01:11


DAGEN : sämre

EM/KVÄLLEN/NATTEN : toppen!

Grillat, vänner , skratt & tok kan inte bli bättre

Försöka blunda & ladda om batterierna för imorgon blir det en fullspäckad dag.

Night

Av Mikkah Frohm - 29 juni 2013 13:33


Joråsåatt en dusch var skönt, men vart man nå piggare, nje kan ej påstå det, idag är en depp dag, vet ej varför, har inte bråkat eller tjaffsat med självaste, skönt, vi hade ett bra samtal imorse. Har fina & hjälpsamma vänner, familj. Så jag har inget att klaga på.
Men hormonerna har väl tagit över skulle jag tro. Vad hjälper det att klaga?
Ibland är det skönt att va sur & grinig, men idag vill jag vara glad & trevlig ;)
Kanske vänder..

N åkte precis, så soffhäng nu innan shopping med J&H!

Av Mikkah Frohm - 29 juni 2013 12:39


Ännu en tolkning av en rymdvarelse.
Denna tolkning är av mammii.

Av Mikkah Frohm - 29 juni 2013 11:49


Idag är en sån dag man bara vill ligga i soffan under en filt.
Känner mig trött som artis.
En dusch så kanske man blir människa.

Av Mikkah Frohm - 28 juni 2013 23:38


En sån underbar dag, heldag på BC med E, sen kom N, vi satt ute och njöt av solen, den åkte vi och handlade till middagen, mammii och A kom och åt.
Vi har hängt vid tvn , skärgårds doktorn och nu är jägarna snart slut, får se vad som erbjuds då.

Ovido - Quiz & Flashcards