Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Mikkah Frohm - 10 juli 2013 22:07

Här ligger vi & ligger

Dagen började med att min fina S kom & hämtade mig & lillefot, återbesök hos barnläkaren på sjukhuset.
Allt var bra förutom vikten, hon hade tappat 12 % av sin egna vikt (dom får max tappa 10%) suck, och jag som trott hon fått i sig, men vi vart inlagda på BB, dom har stuckit & vägt & stuckit & vägt, prover hut & prover dit. Mammahjärtat blödde!
Men amningen har funkat bra sen vi kom hit, hon ökar i vikt & proverna ser bra ut.

Allt handlar väl om att hitta rätt teknik & att den lilla får till sugtekniken.

Så får se när man får komma hem..
Gillar inte sjukhus, men allt för min lilltjej.
Vill ju få till amningen , då jag är som en mjölkko!! Haha!!

Av Mikkah Frohm - 10 juli 2013 18:07

Mys bara mys.

Ovido - Quiz & Flashcards