Alla inlägg under september 2013

Av Mikkah Frohm - 23 september 2013 23:00


Dagen har bestått av en ganska skön hemmadag med lilla T, vart en sväng på Willys, men sen har det mest varit mys & soffhäng. Men igentligen borde jag ha städat sovrummet + bädda rent, får göra de imorgon... segdeg ;)

Se klart detta sen slinka ner i sängen.

Jajust... stackars chey. Men du märker.

Av Mikkah Frohm - 23 september 2013 20:33


.

Av Mikkah Frohm - 23 september 2013 18:04


Mumms..
& en power king, trött chey!

Av Mikkah Frohm - 23 september 2013 12:55


Ny vecka, bara några dagar kvar tills dopet nu, så hoppas veckan går segt så man hinner med allt.

Det vart aldrig att dom kom i torsdags & kollade, blir imorgon, så får se vad som sägs, tycker fortfarande det är så typiskt, men det finns en mening med allt.
Vet ej hur de kommer gå till & hu lång tid det tar dock :/
Nu när man var på ruta 4, tillbaka till ruta 3, tur att allt funkar bra, för det mesta iallafall.
Men som sagt när?
Vet att de kommer bli ett jälva liv på en viss då the G , having PD.
Nåväl får se vsd som sker, först & främst se vad som sägs imorgon.

Ååå hoppas dopklänningen kommer snart, börjar bli lite nervös :0
Hoppas den är som jag föreställt mig!

Dimp, där kom posten, hejja

Av Mikkah Frohm - 22 september 2013 21:01


Såg din kommentar E, råkade trycka ta bort kommentar istället för att trycka besvara.
Det löste sig, men tusen tack!!
Men tar gärna en fika någon dag & snacka lite strunt.
Änengång tusentack, tänk att man har så fina människor runtomkring sig.

Av Mikkah Frohm - 22 september 2013 19:44


Städat köket- check!
Städat hallen- check!

Vi tog en tur till mammi för lite kaffe, efter vart det ett stop hos C&G för mer kaffe & massa surr & mys med deras dotter.

Vi avslutar kvällen med pizza & soffhäng.

.

Av Mikkah Frohm - 21 september 2013 20:09


Tyra tycker dessa frottélappar från IKEA är väldigt mysiga, hon tycker även att farsans soffa är väldigt bekväm. Nöjd tjej!

Av Mikkah Frohm - 21 september 2013 20:07


Det här med dopet får mig att gå sönder..
Tusen bitar.. låtarna blir inte dom vi ville, blir kanske inte någon som sjunger...

jag har varken pengar till det jag ville göra med mig själv, hår, kläder & skor. Suck! Kanske tar på mig One picen & foppatofflor (hot mama)

Mamma är väl världens bästa som sponsrar
med smörgåstårtorna, tacktacktack. <3

Sen vart jag lite besviken idag när jag fick ett samtal som löd... hinner ej baka.. suckar ännumer, då jag hjälpte till flera dagar med bakning & bakning inför dennes barns dop.
Man ger & ger känns de som.
Så någon som vill baka så säg till.

Nä nu Körslaget, cocacola & soffmys!

Skapa flashcards