Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

inlägg efter inlägg, skadad?

Av Mikkah Frohm - 21 juli 2013 23:29


Nä uff, det vrider i magen, ont i huvudet, måste nog ringa läkaren imorgonbitti, hoppas på en tid i samband med att Tyra ska vägas (10.30) , hoppas det inte är något som är kvar i kroppen men penicillinet borde ju tagit bort det dåliga.

Men sen kan hag tycka det är konstigt att även fast jag ätit "dyra bröst" piller nu i en vecka så produceras de fortfarande.
Fattar inte, ska nog höra om det också.

Men vi hoppas jag mår bättre imorgon, för har ej tid att bli dålig, mitt i flytt och allt annat. Återigen när ska man packa?
All tid går till lillan.


Tycker det är synd att folk drar sig undan när.det blir jobbigt, eller om det blir en diskussion , eller om någon gjort fel, ja eller vadsomhelst. Varför inte bara prata om saken? Svara på frågor, och vad hjälper det att vända klackarna och gå sin väg?
Eller bara hålla sig borta, vad hjälper de?
Ibland skulle man vilja vara tankeläsare, joråsåatt tankeläsare vore något!!

Nu kryper jag ner och försöker sova iallafall och hoppas morgondagen har något bra att erbjuda. Hejpah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards