Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

M å n d a g

Av Mikkah Frohm - 1 juli 2013 07:12


Men vad gör jag vaken?
Pigg & utvilad även fast jag somnade typ 03. Tog mitt täcke & kudde & kröp ner i soffan, just nu visas Nanny!
Ringa VC kl 8 när dom öppnar, hoppas på att man kan få en tid i samband mef BM tiden.
Måste förlänga sjukskrivningen då igen beppe kommit!
Nä lite frukost i form av ananas.

 
 
Ingen bild

AFA Försäkring

1 juli 2013 13:30

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards