Alla inlägg under juli 2013

Av Mikkah Frohm - 20 juli 2013 23:33


Känns bara så jobbigt, vet ej varför!?
- känner mig förvirrad.

På söndag nästa helg bär flyttbilen iväg, imorgon blir det inhandlig av tapeter, sen är det inte mycket kvar. Badrumet som återstår typ dyp!
Känns dumt att man knappt varit där och gjort så mkt.
Men pappii har slitit. Guld värt!

Och packningen står stilla
Lär väl bli att tokpacka fredag & lördag om jag känner mig själv rätt.
Slänga & slänga!
Ska inte spara massa skit!

Och jag har blivit skitdålig på att äta sen myran kom, inte konstigt att man är förvirrad (mer än vanligt), har ont i huvudet och är konstant trött.
Hinner knappt med mig själv.
Håret är som 7 svåra år & ögonbrynen är som 2 buskar, sexy mama!
Men hey , det vänder väl?

Det går bra att ge ersättning iallafall, men jag känner mig fortfarande lite dålig som ej ammar henne, men hon mår bättre sen vi började med ersättning så det är ju bra.
Och närhet och kärlek får hon.

Nå he e som he vart!
Jomenvisst vettu, och allt annat man funderar över finnd det nog ej svar på.
Antingen ignoreras det väl eller så får man väl inget vettigt svar.
Aoo men en sak är säker, det är fett med fetjobbigt. Varge dag, hela tiden, föralltid?

Nåväl nu ska lillhöna väckas och förhoppningsvis vill hon äta.
Äta var 3 timme, om hon inte "säger till själv"
Order av BVC , så hon går upp i vikt, hon mår bra men vikten krånglar fortfarande, återbesök på BVC på måndag, hoppas hon gått upp från igår när vi var där.
Håll tummar och tår.

Hejjah


Av Mikkah Frohm - 20 juli 2013 21:19


Nu är det officiellt att lillefot numer heter Tyra, mammas lilla myra!

Mys med tant Hagel

..

Av Mikkah Frohm - 20 juli 2013 12:45


Gädd, gäddburar, gäddmård, ar, på sjön. jaha hur tänkte vi då?
Pikalurv, tjohej.
Fick mig ett gott skratt iallafall.

Joråsåatt, göra sig iordning kanske, ligger fortfarande i sängen med lillan.
Mys bara mys.

Av Mikkah Frohm - 20 juli 2013 09:31


Idag är de tråkväder ute, lillan & jag myser i sängen, varför kliva upp?!
På eftermiddagen blir det kalas hos tant sarah.

. .

Av Mikkah Frohm - 19 juli 2013 23:06


Joråsåatt, det löser sig.

Uff känns som jag inte hinner packa allt, fullt upp med lillhöna.
Så när ska man hinna packa?!

..

Av Mikkah Frohm - 19 juli 2013 22:02


Tvättat, taimarknad, birsta, nybadad bäbis.
Nu tar jag mig ett glas cola och myser.

Av Mikkah Frohm - 19 juli 2013 08:52


BVC kl 10.30 sen får vi se vad dagen har att erbjuda ;)

..

Av Mikkah Frohm - 18 juli 2013 20:57


Har packat några kartonger idag med, men det tar aldrig slut, slänga, slänga!!

Vi skulle åka på tjärn, men då började de regna så vi hälsade på mamma/mormor istället.
Men nu soffhäng med filmen Hangover 3.
Lillan sover, men hon vaknar nog snart.

Ovido - Quiz & Flashcards