Alla inlägg under juli 2013

..

Av Mikkah Frohm - 28 juli 2013 12:23

Sovrummet börjar ta sig..
Nyss målat garderobsstommarna, dörrarna får bli en annan dag.
Men sängen är på plats ( även lillans)

Hon sover så sött.

.

Av Mikkah Frohm - 28 juli 2013 10:57


Familjedrama!
Den säger de om den, bla bla, men vafan säg det inte till mig, ni är vuxna människor, prata med varandra istället!!
Jag säger iallafall vad jag tycker, blir sura miner då med, men det blir det vad man än gör, en tycker att man ska sitta inne på kvällarna?! Aldrig, varför ska man sitta inne framför tvn? Känns meningslöst när man kan umgås & vara med vänner & ha trevligt.
En kan va så kaxig, dryg , men när det kommer till att kanske göra något, eller prata med en främmande, då blir den 3år och skickar någon annan att göra det.
Tycker bara att var inte så stöddig & dryg om man ska va en fegis inslutändan.
Och för 75 gången, gör som du säger : Släng ut han!! Klaga inte på han om du ändå ska "ha han: gnäll gnäll!
Jag har inget för geggamojja, kan tycka när de inte ändras, bort!
Nog bör jag var blind och höll kvar, men så vart det. Men i efterhand kanske man skulle gjort annat.

Men åter... sluta säg till mig vad hon gör, och du sluta säg vad han gör. Prata med varandra.
Sen kan ni ju prata med mig när de gäller mig, inte prata med varandra om mig?!
Är sjukt less...
Men jag tänker iallafall inte ta mer gnäll.
Jag säger iallafall alltid vad jag tycker & tänker, men det är fel det med, jag får väl bo i kartonger, men jag vill göra klart innan man packar upp vissa saker. Nä då får man höra att jag hjälpte inte till för du ska va ute och roa dig, roa mig? Alla måste vi väl äta?!
Äch tror jag kräks.. stänger av mobilen, låser dörren & gör va fan jag vill snart.
Orka gnäll & tjat. Näääj!
Jävlaa liv om man inte gör allt på sekund enligt vissa. Men vafan , den lilla kräver mer än du verkar förstå...

Jaja nu har jag fått gnällt.
Nu måla

.

Av Mikkah Frohm - 28 juli 2013 02:31


I movin on. . . Nothing can breake me down.

Det rycker i fingrarna att skriva vissa saker, men just nu så orkar jag inte skriva negativa saker då jag känner mig rätt så "flow".
Eller helt enkelt rätt nöjd med tillvaron, just nu iallafall, det kan ju ändras ganska snabbt

Nu är iallafall alla saker i lägenheten, skönt.
Men att leva bland kartonger kommer göra mig tokig, men det får man ta.

Imorgon tänkte jag måla garderobsstomarna, få upp nå gardiner & kanske även hinna vara ute med Tyris , en promenad i sörberge kanske? !

Nåväl. G'NATT

.

Av Mikkah Frohm - 27 juli 2013 14:47


Pause, 4 sekunder. . Underbart är kort!
To de bi ba de häääjaa!

Blir skönt med en liten tripp sen , kan behövas att slippa se kartonger.

Nä fixa lite till innan man tappar orken.

Av Mikkah Frohm - 27 juli 2013 07:46


Idag bär flyttlasset av, kl 9 kommer lastbilen, helst skulle jag sova.
Det får väl bli en pn på em ;)
Nåväl göra ett sista ryck.

...

Av Mikkah Frohm - 26 juli 2013 22:35


Det tar aldrig slut på skit & skräp.
Nä sortera klart kläder innan lillan vaknar.

..

Av Mikkah Frohm - 26 juli 2013 10:46


Tankarna...
Det har varit ett helvetes år, det har hänt för mycket, det har varit för mycket, man kommer nog aldrig förstå eller få veta allt.
Man frågar, men det har ju hänt så det går ju inte att göra ogjort. Det bästa vore att glömma gå vidare, men det gnager i bakhuvudet, men någongång ska man nog kunna strycka ett sträck över det.
Men det kanske är så som dom säger ....
Allt har väl en mening?!
Ur det dåliga kommer något bra?!

Nåväl man får se hur allt blir i framtiden.

Av Mikkah Frohm - 26 juli 2013 09:27


Morgonstund har guld i mun?!



Ovido - Quiz & Flashcards