Alla inlägg under juli 2013

Av Mikkah Frohm - 18 juli 2013 17:34


Lite lätt tidigt kanske?
Men gott.

Av Mikkah Frohm - 18 juli 2013 06:08


Är sjukt pigg, hum, lillan sover.
Jag borde också sova..
Försöka iallafall :0
Känns konstigt att ligga på magen..

Av Mikkah Frohm - 17 juli 2013 22:50

Av Mikkah Frohm - 17 juli 2013 21:37


Lillan gick igenom viktkontrollen, skönt, hade nog inte klarat att fått höra att vi skulle behöva läggas in igen. Då hade jag nog sjunkigt igenom jorden.. men nu var de ju bra nyheter.
Min fina S har varit här och hjälpt mig packat (vart 5 kartonger) hur mycket ljuslycktor behöver man igentligen?
Och behöver man 100 olika knivar?
Nä ska ta mig i kragen och inte ta med onödigt skit. Bara det viktigaste.
Tack min fina för hjälpen.

Lillhöna sover, lasagne i ugnen, sen middag men vad gör de om 100 år.
Tar mig en dusch nu sen är nog maten klar ;)

Nåväl, vad hände igentligen?
Frågor, frågor, men svaren då?

Av Mikkah Frohm - 17 juli 2013 14:04


Då var denna dagen förstörd, hatar när det inte blir som planerat.
Nu var det bara att komma till BBH senare, men varför kan man inte passa tider.
Hoppas nu att hon har gått upp, gruvar mig för att hon ska ha gått ner.
Nu håller vi tummar & tår.

Försöka göra saker hemma eller med sig själv med en missnöjd bäbis är inte de lättaste ;)

Av Mikkah Frohm - 17 juli 2013 13:27


När man trodde att man skulle hinna göra sig iordning, men inte då..
Hinner ej till BBH , ska va där kl 14.
Varför ska ditt jobb alltid strula?
Synd att man inte har egen bil vid dessa tillfällen, men jag hade ju kunnat haft det, men det tyckte du ej var viktigt!
Hoppas på en annan tid idag.

När jobbet är viktigast, då har det spårat.
Vänner, familj kan jag tycka är viktigast.

Av Mikkah Frohm - 17 juli 2013 07:08


Det tar sig, det blir bättre.

Lillan nyäten & somnade med paltkoma.
Idag blir det en tur till sjukhuset, ska på BBH och se så hon gått upp dom i vikt dom här 2 dagarna. Så nu hoppas vi att hon har tjockat på sig lite ;-)
Hon är iallafall piggare & gladare sen hon börjat få ersättning.

Nä vila lite. Hejja

Ovido - Quiz & Flashcards