Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Mikkah Frohm - 22 juni 2014 23:12



Ploppi chopp

Av Mikkah Frohm - 22 juni 2014 21:02


Av Mikkah Frohm - 22 juni 2014 17:46


Idag inhandlade jag mig ett par jobb skor, nog för jag inte älskar rosa... men alltid retar det någon. Sjukt sköna är väl huvudsaken.

Kännde där på affären att ska jag verkligen köpa något åt mig? Tänkte mest på om det var något tyra behövde.
men kan inte springa runt i converse när jag jobbar, ont i fötterna nu efter dessa 8 dagar på jobbet av dem. Så kanske jag behövde dessa nya skor.

Men när man får barn.. vad jag har fått erfarenhet under detta "snart" ett år är att jag inte köper något till mig själv, visst hygienarticklar & det nödvändigaste.
men spontan shoppingen försvann & det är ju bra.

Nu kolla igenom alla kläder tyra vuxit ur då en arbetskamrat ska ha barn i oktober.
tur man har massa poj kkläder ;)

Ovido - Quiz & Flashcards