Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 4 juni 2014 15:42


Idag kändes det som pengarna bara gled ur fickan, bilstol - check! Hon verkade stortrivas, ibland är det bra att man jobbat på babyproffsen ;)
Nåväl T sover i vagnen, tillslut, fick gå något varv runt byn. Så nu sitter jag utanför på en bänk & undrar vart sommaren är?!

Fick även massa rabatt på blöjor på Willys även fast jag inte kände ladyn i kassan.
hon sa: idag vill jag vara snäll.
Och det var verkligen snällt blöjor är inte billigt, så fick 2 paket för priset av en. Tack.
vi var in & fikade på charm sen vart det ö&b & laddade med hygienarticklar + städ grejer.

Hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards