Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Måndag

Av Mikkah Frohm - 16 juni 2014 07:51


Varit till två vårdtagare nu på morgonen, nu vänta på att tvättstugan öppnas.
Somnade sent igår, Tyra vaknade inatt men då fick hon komma & ligga imellan, då somnade hon på engångs, närhet ska det vara. & jävlar i min låda hon var ratat välling, jag har försökt, hon har bara spottat & fräst, ska bara ha varit ersättning, men igår hittade inte barnvakten ersättningen så hon fick välling, lillan hade slukat hela flaskan.
så får se om hon tar emot välling ikväll också. jobbar kortdag idag, så det känns skönt så jag bara kan mysa med min lilla chey.

10 min kvar till stugan öppnas. Denna väntan.

Kanske blir till att fiska i veckan om det slutar blåser någon gång.

Have a nice day yah all :-*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards