Alla inlägg under juni 2014

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 00:42



Tyra sover sen 21 , jag är piggelin, Mr.F ligger här bredvid & drar timmer.
kan det bli bättre?

Nä nu får sommaren komma.
try 2 sleep.


Bild från flygplanet mot Turkiet 5 april.

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2014 21:58


Tar det aldrig slut?

.

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2014 19:55


Vart pizza till middag med A, färgning av hennes hår & massa bus & lek med barnen.
nu badning av skitigt barn, sen Soffläge när tyra somnat. :-*

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2014 13:55


& ledig dag, här har vi mest sovit & segat i soffan. Fick nyss ett samtal, det skär i hjärtat. Men det är livets gång.
skulle åkt & Storhandla med pappa men det ställde jag. Kommer fler dagar. Ica Andersson har det nödvändigaste.
Så en promenad dit senare får det bli.

Såg även att jag hade blogga inatt, hade jag glömt, men blir skönare att somna i soffan när jag köpt den nya & snart blir det en ny säng, så antingen bara köpa ny säng till sängramen jag har eller köpa en sån där maffig svart på Mio när dom har Drive.
Men först soffa & få ordning i vardagsrummet, fast varför göra ordning om det blir flytt? 1000 funderingar som vanligt.

längtar tills ikväll då jag får gå & lägga mig & förhoppningsvis känner jag mig bättre imorgon då det vankas jobb. Cash is king.


:-*

.

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2014 03:59


God morgon, somnade på soffan igår vid nyheterna, gick & la mig i sängen för en stund sedan, snark maskinerna lever om så snart somnar jag nog om igen.
Mr.f plockade upp mig på jobbet igår så åkte vi hem till mig & snacka om en glad myra när vi ramlade innanför dörren :)
Vart sen middag igår vid 21, men det gick ju ändå.

Nu gör jag som Mr & tyra.... snarkar vidare.

Hörs

Av Mikkah Frohm - 23 juni 2014 10:35


Grönt ute men i vanlig ordning dåligt väder.

Av Mikkah Frohm - 22 juni 2014 23:12



Ploppi chopp

Ovido - Quiz & Flashcards