Alla inlägg under juni 2014

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 21:09


Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 14:26


.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 11:19


Ringde iallafall på bilen imorse, en innan som ska kolla så jag hoppas den inte vill ha bilen. Men med min tur så får jag väl den inte, åh den var ju så perfekt. I want it!

& om det kunde sluta blåsa någon gång.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 08:43


Idag är det en fullplanerad dag.
Men vi börjar med frukost & 7 liter kaffe för min del, jo visst den lilla körde vaken tid även inatt, vid 4 tiden imorse somnade hon.

Have a nice day

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2014 01:16


Får väl se hur det blir med det ? ;)


















Blir nog ingen sömn denna natt heller, lillan vaknade strax innan 00.00, så får väl se vad hon har för planer. Just nu är det fram & tillbaka runt runt i sängen.
som jag skrivit förr, lill chefen, dom är verkligen små chefer, tur mamman är pigg & har lite tålamod kvar ;)

.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 23:11


Får vi någon sommar tro? Mig gör det inget om det regnar hela sommaren, men för dem små så är det roligare med finväder.

imorgon ska jag ta & ringa på en bil, Påtiden, är väl ganska snart precis ett år sedan jag vart utan bil, men bussen funkar den med, men kommer jag in på skolan behöver jag bil & lite mer frihet i vardagen, slippa chansa på bussen som kanske inte har plats för fler barnvagnar.
blir nog bra, hoppas den icke fått ny ägare redan, den vart utlagd ikväll, men när jag såg den var klockan 21, då ringer man inte okända. Lite respekt får man väl ha!
Så imorgon bitti klockan 8 tänkte jag hänga på luren. Höhö!

SATC på tv, det låter redan snarkningar från sovrummet & lillan somnade vid 21, hoppas hon får sova hela natten :)

Jävla i min låta vad det blåser utanför..
svensk sommar när den är som bäst.
Woop Woop imorgon blir det montering av grind till köket. Ingen anledning till att ha grindar igentligen. Men är hundarna här och dem vill va ifred kan de vara bra, eller om ugnen är igång, för och nackdel kanske.

Av Mikkah Frohm - 11 juni 2014 21:17


Med Mr.F

Ovido - Quiz & Flashcards