Alla inlägg under juni 2014

VS

Av Mikkah Frohm - 7 juni 2014 01:33


& tips, Ica maxi har VS för 119:- , unnade mig en idag. Den jag fick av Olivia är nästan slut. Dom hade inte så många sorter på Ica maxi, tror de var 5 lr 6. Denna luktade mest mig. Jaja.

Av Mikkah Frohm - 7 juni 2014 01:31


Bränt mig, ser ut som en räknade eller hur det nu var? Aja, & inte hjälpte kylsmörjan så bra. Var super skönt att gå ner till vivstavarv, Tyra var helnöjd när vi gick mot sörberge igen, slocknade på 3 röda i vagnen. Så varmt för dem små. Måste köpa någon solsmörja till henne. På tiden nu när solen börjar bli het, då även jag som klär på mig som det vore vinter bränner mig.
nog om det.

Haft en supertrevlig kväll/sekvens med vänner & dem man hängde med förr.
Kubb & big plockepinn. God mat & allmänt trevligt, sällan vi ses så det behövdes.

.

Av Mikkah Frohm - 6 juni 2014 22:58


.

Av Mikkah Frohm - 6 juni 2014 18:51

Av Mikkah Frohm - 6 juni 2014 10:43


Tyra tog sovmorgon idag (9.30) så hon var nog helt slut efter gårdagen. Snart blir det en promenad med N ner till vivstavarv, är något ståhej därnere.

Hur var det fick man sjunga nationalsången?

Verkar vara ganska fint ute, nä klä på oss & invänta N.

Av Mikkah Frohm - 6 juni 2014 01:11

Av Mikkah Frohm - 6 juni 2014 00:21


& som vanligt kan jag inte sova, pratat i telefon 1,5 timme med en vän. Tiden går fort när man har roligt. Så kanske ska krypa ner i sängen & spela lite bubble shooter tills man somnar. Brukar va ett bra sömnmedel ibland att spela mobilspel.

Må fridens :-*

.

Av Mikkah Frohm - 5 juni 2014 22:38


Tårta & cola får avsluta kvällen.
Idag delar jag colan med per, vem det nu är?
Who ett rim. Börjat köpa små drickor så min inte bäljer flera liter. Så köper bara en liten och sen finns det inge mer. En början.

Ovido - Quiz & Flashcards