Alla inlägg under juni 2014

.

Av Mikkah Frohm - 26 juni 2014 22:12


Betongkepskabhelgen personlig konkurs efter betalat räkningarna.. nästan, hade tydligen glömt fylla i "mammaledighet", så fick inget från F - kassan denna månad. Tur i oturen att jag hade kvar från skattepengarna. Ska ju ändå inte göra några utsvävningar & spendera eller åka bort.
Jaja skickar in till dem i morgon så får man väl dom pengarna om 2 veckor typ.
Man skulle tydligen hålla på att komma ihåg allt också ;)

Och den där Ernst... Nä fy det är ingenting för mig.

& då var hela helgen planerad.

.

Av Mikkah Frohm - 26 juni 2014 21:07


Efter jobbet drog jag & lillan ut till familjen Lundin för massa lek & middag, mys!
Nu är det Soffläge som gäller resten av kvällen. Skulle behöva STÄDA, men men det hinns väl med en annan dag.

börja skicka ut inbjudningar till Tyras kalas vore kanske dax att ordna & ta tag i.
Det får bli sms utskick.
Eller Facebook nu när man är tillbaka i fällan ;) höhö. Kan säga att livet var sjukt skönt dem där 2 månaderna utan Facebook, men det ända jag saknat är dessa köp & sälj sidor + se vad släkt & vänner som bor långt bort pysslar med.

& bara skit på TVn.

Av Mikkah Frohm - 26 juni 2014 14:32


Då var jobbdagen avklarad 7-14.30 kändes lagomt idag när äntligen solen behagar titta fram. Morgondagen kvar sen ledig helg. Massa mys & lek med lillan, hoppas på finväder i helgen.

& idag fyller Molly 2 år, sjukt vad tiden går fort. Så på lördag blir det kalas för henne.

Nu invänta bussen hem. Tjopp

.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 22:55


Helens små underverk på kanal 11, bra film som man kan se om & om igen.
Blir snart lägga sig... så fort filmen är slut.

annars idag så var det jobb 14-21 & innan utelek & massa mys med Tyra.

Upp med tuppen imorgon.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 12:37


Nu jävlar känner jag mig laddad, nu ska jag utföra detta, äntligen!!
& skönt att jag fick validera & jävligt skönt att det bara är en gymnasieutbildning...
+ att jag har läst dem flesta kurserna när jag gick barn & fritid. Im pumped!!!

Alla puzzelbitar faller på plats. Woop.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 12:33


Att somna på ryamattan är bra mysigt.
sötgroda.

.

Av Mikkah Frohm - 25 juni 2014 11:17


Nu är det antingen eller, hur var det spärrad & sinnesförrviring. Det var skönt med en dusch, leoparden ålar på golvet & är övertrött.

Ovido - Quiz & Flashcards