Alla inlägg under juni 2013

.

Av Mikkah Frohm - 18 juni 2013 15:27


Vi skrev förlossningsbrev.
Jag fick väga mig, blodprov (järntabletter fick jag) blodtryck, mätte magen, och så fick vi höra hjärtljud på lillefot.
Ja och sen fick jag jag göra en vaginal undersökning, Joråsåatt När som helst!
Nä men allt var i sin ordning.

Och nu blir det frukost/lunch/brunch?
BM tyckte jag skulle äta Alvedon mot ryggen, och jag som hatar värktabletter, men men cola, kexchoklad och alvedon, sen göra ett ryck innan middagssällskapet kommer!

Av Mikkah Frohm - 18 juni 2013 12:50

Av Mikkah Frohm - 18 juni 2013 11:28


Var för tankspridd inatt för att ta några piller, barnmorskan sa att man skulle va lugn & komma till ro innan man tog dom, kanske inte just dom orden hon använde men i det stora hela skulle man va avslappnad, men då kvällen/natten avslutades med en dispyt så vart de som det vart.

2 tvättmaskiner snart klara, 2 till kvar, skönt att ha det gjort, sen ska man väl boka tvättstugan någon dag och tvätta resrerande babysaker.

Vi ska till BM kl 14 och skriva ett såkallat förlossningsbrev, sen är det väl även blodprov, mäta magen och lyssna på hjärtljud.

Nä ladda diskmaskin sen ner i tvättstugan.

Hejja

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 23:29


Nä skära upp lite ananas & fortsätta glo på sex & the city, är för tankspridd för en pillertripp nu!

Du skulle bara veta vad som sägs, men det sägs saker om mig med, skulle inte förvåna mig iallafall!

Badoo?

.

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 22:37

Jisses vilka ringar :/

Vi hälsade på M inne på BB innan vi gick på förlossningen, CTG & mördarsäng!
Allt var bra, vart hemskickad med piller, så kanske mina svarta ringar runt ögonen snart är borta, så snart blire en pillertripp & ryggläge!

Nä ska fortsätta mitt samtal nu. Hejha

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 16:54


Så jävla slut i kropp & själ, knappt någon sömn sen i fredags, så vi får hoppas lillefot väntar med att komma till man är pigg & utvilad, jaja men det återstår att se vad dom säger på förlossningen, åker runt halv 19, man kanske ska köpa med sig nått påvägen om man blir kvar.
Kanske ska packa med sig lite, har inte orkat ännu, pfft.. kanske ska äta något, köper nått påväg in iställe tror jag. Jaja ser vad som händer.

Och lilla vän, du sabbade från början, så det går ej att göra ogjort, så försök inte ens!

Joråsåatt på återseende

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 12:28


Ringde förlossningen, 20.00 ska ja vara där, Joråsåatt nu höra om självaste ska med, annars se om någon annan kan följa med.

En dusch & packa

Av Mikkah Frohm - 17 juni 2013 10:55


Men vafan, när ska man få sova, dom säger vila & sov mycket nu , men en lillefot som kör 110 hela nätterna, och jag är trött, men somnar ej, why?
Och detta springande på toa, Joråsåatt,
Jag vill sova... hum well

Också durå, dog du eller?

Ovido - Quiz & Flashcards