Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 23 juni 2013 20:57

Välkommen V.39 <3

.

Av Mikkah Frohm - 23 juni 2013 20:55

I skönaviken har det diskuterats, tack iallafall för du inte vände klackarna & gick.
Det visar mognad!

Tänk att babykläderna är så små, fick ju plats hur mycket som helst i maskin.
Nu är allt tvättat iallafall.

Påminnelse till mig själv : köpa plastad frotté. Påtiden kanske?
Var köper man det? På meter helst..

.

Av Mikkah Frohm - 23 juni 2013 15:00


Varit med finaste M idag, tack för hjäplen, guld värt. ;-)

Nu ska jag ta kraft till att sortera alla babykläder i färger, för här ska tvättas.
Påtiden kanske?
Bättre sent än aldrig!

Och min kära mor håller på att syr det sista till vaggan. Kommer bli så fint! :)

Nä göra ett ryck.

Av Mikkah Frohm - 23 juni 2013 10:35


Trött.se , nattugglor & spelberoende.
Kommer nog radera allt på telefon & lära mig umgås. Haha! Nä vadå fullt normalt, nu inväntar jag min fina M, ut & fara en sväng.
Göra lite nytta.
Så borsta håret & bege sig.
Tjohej

Av Mikkah Frohm - 23 juni 2013 01:47


Haft en toppenkväll med fliksen, haha mobilspel, soffäng & självklart något att äta.
Jordgubbar & ananas & mkt mer...
Sommarkrysset, i rymden finns inga känslor & min stora kärlek.

Försöka sova några timmar, imorgon/idag är det fullspäckat ;')

Night

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards