Alla inlägg den 20 juni 2013

.

Av Mikkah Frohm - 20 juni 2013 22:31


Håret är som ett kråkbo, duscha & inte borsta var ingen bra idé, men det blir morgondagens problem, varit och handlad med tripp, trapp & trull, snabba ryck, sen donken & massa surr, inte så mkt tok dock!

Tänk: inne på förlossningen lite hög på lustgas. Bor ni här!? Jobbar ni här?! VA?
OMG...

Renbädda klart, välja en film, sen bara mysa ner sig i sängen. Puss!

.

Av Mikkah Frohm - 20 juni 2013 17:07

.

Av Mikkah Frohm - 20 juni 2013 17:06


Dejten med M blev flyttad till lördag, men vad gör det ;)
Suttit ute på gården 1 timme typ, jag som skulle sova..
Fick en stickad kofta av min granne till lillefot, tack!

Av Mikkah Frohm - 20 juni 2013 12:12


Hemsk natt, jag trodde vattnet gick, ingen svarade, tillslut ringde mammii, och hon lugnade ner mig, det var inte vattnet!
Sen kunde inte jag somna om, låg på helspänn och var rädd...
Jobbigt att va själv på nätterna & sova själv, om det skulle hända något.
Man får se till att ha pengar på mobilen till lillefot kommet.

Pappii hämtade mig 9 imorse, trött!
arbetsförmedlingen var jag nyss till, bra att hon kan svenska! Eller inte!
Nu vila 1 timme innan jag ska hjäloa mammii.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards