Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 10 juni 2013 22:42

Fick mig fina naglar här på kvällskvisten av H. Tack tack.

Av Mikkah Frohm - 10 juni 2013 22:29


Oj en vecka senare hörde du av dig, men bättre sent än aldrig?
Joråsåatt , men skamsen lät du i rösten!
Men men fortsätt förneka så tappar du bara mer och mer intresse från min sida att ens vilja veta av dig.

Men vi ser väl vad som sägs imorgon!

Av Mikkah Frohm - 10 juni 2013 15:40


Fick samtal av kvinnokliniken alldeles nyss, snabba puckar, så nu hoppas vi lillefot vänt sig, så man slipper vändningen.
Återstår även att se vem som följa skall!

Av Mikkah Frohm - 10 juni 2013 11:26


Well, done done done. Härlig känsla.

Av Mikkah Frohm - 10 juni 2013 04:17


Sol sol & en lillefot i magen som pressar sig utåt & mot sidorna. Ajaj. Man fick ju sova 3 timmar!!

Stör mig fortfarande på att jag ej kommer in på andra bloggen, att jag kan va så yr inte komma ihåg ett litet lösenord. Men suck!

Undrar fortfarande varför sanningarna inte kunde sägas på engång, & varför i helafriden hålla sig borta och fortsätta sprida lögner.
Det kan bara du svara för & hur länge som helst lär du ju inte kunna hålla dig borta, men inom tidens spår så stöter vi kanske på varrandra & man kan få svar på sina frågor.
Hur tänkte du då?
Förnekelse, förnekelse. Spyleee på allt som har med lögner att göra.
Man är inte mer än människa & vill ha svar på sina frågor, en ny även som inte vill träffa lf. Världen är bra vrikad ibland.
Engång otrogen...
Engång lögnare..
Engång förnekare..
Engång hycklare...
Engång dubbel/trippel..
Engång fanns det vännskap på slutet, men lögnerna satt igång och förnekelserna, och alla fula och elaka ord om människor runtomkring gamla som NYA!!


Jag vart utbytt, men jag fann en soulmate efter vägen, det har varit 7 långa dagar som vi har funderat & bearbetat & pratat.
Viktigast är allt skratt, nya människor, joråsåatt livet går vidare, och nu väntar vi bara på lillefot ska komma, räknar neråt, för nu är mammamikkah framtung & ryggen säger ifrån.

Försöka somna om när lillefot slutar pressa, för idag blir det så mycket som jag vill göra, men viktigast är att det gick an, att även jag kan!

En blogg=öppen dagbok

BB

Av Mikkah Frohm - 10 juni 2013 00:41


Babyfilt som åker ner i BB väskan.
Superfina färger , men min telefon ville ikke knäppa i färg.
Dummadumma sill!

.

Av Mikkah Frohm - 10 juni 2013 00:30


Finaly home, lr?
Åkte med L till bergsåker, sedan vart det donken och kaffehäng hos mammii för att sedan avsluta med en film. Tack för trevlig kväll igen Z ;)

Hej jag har även fått massa nya ord & meningar på huvudet, undra varför?

Och grattis S&P till båtköpet.

Nä man kanske skulle sova lite? Men är ikke trött då man sovit & slöa i soffan hela förmiddagen.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards