Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2013 23:57


Joråsåatt, jag & pappii rök ihop idag, men det löste sig tillslut, lika tjuriga båda två.
Varit på caféet en sväng & kollat läget.

Satt ute och njöt av solen förut, härligt.
Sen vart det salladsmaking & lotta på Liseberg med självaste, fortfarande osäker på om jag fått hela sanningen, men annars är något galet......
Mkt prat & funderingar & took!

2 Timmars pratande i telefon med z här på kvällskvisten, tiden bara springer iväg...
Och jag skulle ju städa, Joråsåatt det lär ju aldrig hända...

Nu, se klart på sex & the city, sen försöka sova kanske.. skööönt!

Och fortfarande, det är ni som är patetiska!

.

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2013 12:55

Det är på biltema det händer.

Någonting att äta?

.

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2013 12:29


Shit on the brain som en vän brukar säga.
Helt slut i kontoret, är det återigen bara snack, lr lärde du dig tala sanning?
Och förlåt, ja dom flesta vet vem jag skriver om, vad allt handlar om, vad som hänt.
Men denna gång ska jag faktiskt lita på dig, det har inte varit något, är inget och det kommer ej bli., så vi ser väl om det stämmer, och nej nej nej, jag vill bara ha vänskapen & skratten, och ni som tror och säger annat, sköt er själv.

Vi ser väl om det blir spärrat, och isf vet vi.

Nu iväg med pappii en sväng, hejja

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2013 09:53


Sovit dåligt, drömt konstigt, sockerdricka i händerna. Klaga klaga! Väckt av telefon. .
Får väl se vad denna dag har att erbjud.
Tror jag lägger mig i soffan och drar något gammalt över mig.

Av Mikkah Frohm - 24 juni 2013 00:18


Vad ska man tro, man läser en sak, hör en annan, och du säger en sak, jag vill tro dig, jag vill kunna lite & anförtro saker till dig IGEN. Men sanningen kommer väl såg vi ju sist, det var bra hela april & maj, sen revs allt med lögner & skitsnack, var & en får tro & tycka vad dom vill, men snälla ta ingens parti förren man vet allt, innan man vet vad som hänt, hände, händer...
Jag vet, & dom flesta vet att drömprinsen alltid vill vara alla till lags, alltid vill allas bästa, alltid vill vara omtyckt & i centrum, jaja inget fel med det, men när man lovar flera samtidigt, dubbelbokar, ja men bli inte sur & arg & skrik. Men vi/jag hoppas att det är ärligheten som talar nu & inte snällheten & snälla sluta lova guld & gröna ängar till mig om det ej hålls, hädanefter vill jag bara ha ärlighet & sanning.
För somsagt jag kan bara berätta & säga saker från min synvinkel, och det du säger till mig, men ibland undrar man ju varför allt blev som det blev, varför dubbelspeö & lögner... kanske aldrig kommer få svar på dom frågorna.
Men är det nu som du säger att det aldrig varit något, och att du "insåg" ja men då hoppas jag det är saningen, så det inte blir ännu ett bakslag, för nu har vi kompat & kunnat umgåts igen, gått på birsta, sett på film, skratta & haft trevligt, släng inte bort det igen om du nu vill ha kvar mig..

Sagt det, säger det igen, inte innom mina 4 väggar. Upp till dig hur du väljer, hur du prioriterar & tänker i allt kaos.
Men jag tror du kom till insikt att lita på det förgågna, på den som funnits i vått & tort i alla år. Tycker fortfarande synd om personerna runtomkring som blivit drabbad, indragna. Men nu är de som det är.
Och återigen läs inte om ni ska hacka & klaga, vill ni något så finns det telefoner.
Var och en skämms för sig själv, jag vet vart jag står jag vet vad jag ser, hör, läser.
Jag vet att folk varit desperata....

Nu försöker jag, med eller utan, bygga upp något bra för lillefot, jag vill inte ha pundare & puckon runtomkring. Och det kommer jag inte tilllåta, är jag dum då?
Nä väldigt klok!

Och på denna resa vet man vilka som är ens riktiga vänner & att man fann nya är det bästa.
Det har varit jobbiga månader, men det vänder mot det bättre.

Vi avslutar med att skriva att i slutändan har allt en mening, det kommer vara jobbigt.
Men allt faller nog på plats.

Med eller utan..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards