Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2013 20:30


Joråsåatt, inte ens frågat hur det gick hos BM, tecken ännu engång att ditt intresse verkar vara stenat.
Nä jag ska jobba hela helgen, nä jag ska hjälpa den & den. Nä jag ska inte vara med hen, nä jag vill inte, men alltså vad tror folk, vad ska jag svara? Men svara vad du vill, du har en egen vilja! Och med dryghet vinner du inget, spela inte obrydd när du är med andra som du sedan snackar geggamojja om, jag känner dig, och jag vet att du inte mår bra , men ta tag i problemen?
Börja säg sanningarna & lägg av att fortsätta hitta på. Du vet likaväl som mig att du gjort/gör fel. Jag är fortfarande samma mikkah & som du sagt, jag litar mer på dig en någon pundarslyna jag pratat med ett tag..

Sen är det såhär, läs inte om det stör er, jag står för det jag tycker & skriver, jag är ärlig, jag har inte tid med sandlådeleken ni kör.
Lögner lögner lögner.... fortsätt , väggen är nära för dig..

Nä du & barnet är viktigast. Johej du, visa att du bryr dig istället då för att göra som du gör nu. Stå upp för det du säger istället.
Sluta kör fulspel, tack & bock

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2013 18:26

.

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2013 18:23


Är nå jävulskt trött idag, och det strålar i hela ryggen, ajaj, ska man behöva ha så ont till fot kommer? Då säger jag upp mig!
Givande samtal hos BM..

Och nu ligger vi här och ligger , vi vräkte Mcdonalds, skönt då slapp jag laga middag.

Av Mikkah Frohm - 13 juni 2013 11:36


Gråmulet väder, idag är ryggen helt körd, vad gjorde jag igår? :0
En redig masage vore på sin plats.
Ett bad kanske mjukar upp.

Gnäll & gnäll

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards