Alla inlägg den 12 juni 2013

.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2013 23:54


Men ni är ju värst, plockepinn & hej å hå ;-)
Trevligt besök iallafall.

Hade även besök av en granne nyss, trevligt.
Nä nu läsa min pensionärs tidning.

.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2013 22:15


Middag, surr & finåkning med min finaste M.
Hon kom med tips & idéer. Blir nog bra!

Blä hängt tvätt, plockat ur diskmaskinen, känner att jag vill ha en större diskmaskin, kanske ska införskaffa en... återstår att se.

Och som vanligt , rivit fram alla kläder, suck!

Och så kom polly....


Av Mikkah Frohm - 12 juni 2013 16:10


Att du orkar, men ikke, jag tänker inte undanhållpåbörjade jag skriver vad jag vill, när jag vill , säg inte saker du inte står för, fortsätt du förneka, men som sagt du lovar väl guld & gröna ängar, så snackar du geggamojja även om denne, jisses!
Att du orkar sprida falskheter, det slår bara tillbaka. Skärpning lillevän.

Oh jisses drömde om lillefots dop, vilket kaos & drama. Hoppas verklingen saker & ting är utredda & allt kanske är lungt & du kan prata utan att springa iväg.

Jag skulle sett till att avsluta saker, innan man påbörjar nya.
men på lördag försvinner sista sakerna. Grattis!
Och så söndag hoppas vi på gemensamma beslut?

.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2013 12:00

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2013 11:14


Enligt gravidkalendern på luren så har jag gått 9 månader, och nu väntar barnet bara på att komma ut, alla organ är klara och bäbisen vill bara bli lite större.
Joråsåatt snart kommer lillefot. Närsomhelst, återstår att se vem som är ledig när det är dax, och dom flesta jobbar ju. Vi får hoppas storken kommer lägligt.
Men med min vanliga tur så blir jag väl solo.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2013 10:47


Haft sendrag i vaderna inatt, men fyy, & att man bara skriker rakt ut, grannarna måste ju tro det värsta?

Att du kan säga sådan saker.
Men hen vet väl inte allt, uppenbarligen!!
Bästa vore att kuna prata, men med någon som bara skriker så går det ej, men det visar ju bara på att lögner fortsätter, varför annars skrika.
Tag ditt förnuft till fånga engång för alla.
Ta tag i sakerna , sopa dom ej åt sidan för att dra på dig nya.

Jag vill lillefots bästa, och därav ser jag till att inte beblanda mig med dom som snackar massa geggamojja om mig.
Som sagt lugn och ro.
I slurändan inser man ju vilka som går att lita på. Och det blir svårt för vissa, hur tänkte ni?

Vila en stund, Hejjaa

.

Av Mikkah Frohm - 12 juni 2013 01:55


Lillefot hade fixerat sig, skönt att slippa vändningförsök.


Vart en film (Hem , ljuva hem) även denna kväll. Lika barn leka bäst.
Pepsi & gotta. Svullo som man är.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards